Vraag

"Uw sessie is verlopen. Meld opnieuw aan om door te gaan." Hoe kan ik deze steeds weerkerende boodschap en verhinderde toegang tot mijn mails wegkrijgen?

  • 24 May 2021
  • 4 reacties
  • 2838 Bekeken

Hoe komt het dat ik steeds de boodschap krijg dat mijn sessie verlopen is waardoor ik geen toegang tot mijn mails krijg? Hoe los ik dit op (graag in simpele taal voor deze digibeet!)?


4 reacties

dit kan betekenen dat de cookies van uw browser worden gewist, verwijderd of geblokkeerd.

Controleer uw cookie instellingen of schakel cookies in als de browserinstellingen van uw browser cookies wist, verwijdert of blokkeert. 

Anders moet je eerst eens je cookies wissen van je browser en dan wordt weer je login en wachtwoord gevraagd maar als alles goed is wordt die dan niet meer opnieuw gevraagd.

Reputatie 7
Badge +5

@Jo Van Driessche Kan je de tips van @Martin eens proberen?

heb ik ook cookies alles altijd opgeruimd ook bij instellingen altijd opslaan niets aan te doen  ligt aan Proximus  

Reputatie 7
Badge +3

@martha Herrygers 

wat loopt er precies fout met de mail bij jou?

 

Groeten

Geert

Reageer