Skip to main content

Beste,

 Na meer dan 30 min in een chat wordt je ineens er uit gegooid… proficiat Proximus! Na vele jaren steeds correct en veel te betalen is dit de manier om jullie klanten te benaderen? Heb sinds 20u30 problemen met mij internetverbinding op beide tv’s. Uit ervaring weet ik dat het resetten van de modem en plc’ den ontvangers het probleem kan verholpen zijn. Sinds fiber trouwens al meermaals moeten doen. Vandaag op geen enkele manier mijn toestellen aan de praat te krijgen. Laat ik jullie medewerkers hun werk doen en na het gekende scenario in en uit trekken wachten aankoppelen niet geholpen. Resultaat we zullen een technieker moeten sturen maar wanneer het aan de privé toestellen ligt zal het doorgerekend worden. Dit is jullie hulp na 30min ? Na al de jaren meer dan 90euro te spenderen? Schaam jullie echt waar…. Woorden schieten mij te kort ben echt ontgoocheld. Geen oplossing voor mijn probleem, van chat gesmeten omdat jullie geen oplossing hebben? Dus beste betalende klant trek uw plan?

@Jenny_012 

Het spijt me dat de service ondermaats was

Ik stuur je bericht door naar technische collega en vraag of ze je contacteren en verder helpen.

Groeten

Tina


Reageer