Vraag

Ubisoft connect kan niet in loggen en het zou aan proximus liggen

  • 5 March 2023
  • 8 reacties
  • 208 Bekeken

Beste,

Ik kan niet in loggen op Ubisoft connect de applicatie om te gamen Als ik een hotspot aanmaak via mijn telefoon over het netwerk van telenet kan ik onmiddellijk inloggen ..maar via mijn thuis internet gaat het niet ! ik heb al geprobeerd om poorten open te zetten op mijn router maar dat lukt ook niet echt .. dit is een groot bedrijf ubisoft en kan het niet gebruiken via proximus hoe kan dat ? 
als ik naar de klantendienst van proximus bel hebben ze ook niet onmiddellijk een antwoord :/

misschien heeft een van jullie een oplossing ? 

ik heb gezien dat in wallonie oook iemand dat probleem had en dan heeft iemand van  proximus het toch kunnen oplossen via het forum 

Ubisoft en Steam geblokkeerd | Proximus-forum

 

Dank u wel !


8 reacties

zou het mss iets met Ipv6 kunnen te maken hebben, probeer dan eens het volgende 

  1. Druk op de Windows-toets + I om Instellingen te openen.
  2. Klik op Netwerk en internet.
  3. Klik op Status in het linkerpaneel.
  4. Klik op Eigenschappen wijzigen onder de naam van je verbinding.
  5. Schakel het selectievakje Internet Protocol versie 6 (TCP/IPv6) uit.
  6. Klik op OK om de wijzigingen op te slaan.

How to Enable or Disable IPv6 in Windows 11/10 - YouTube

Probeer daarna opnieuw of het zo lukt

NB: Is een uitleg die ik gevonden heb op internet 

Hey bedankt voor de feedback !! maar helaas werkt dit ook niet :(.

Ik blijf dezelfde melding krijgen :(

iemand van proximus aub ?? 

Reputatie 7
Badge +4

@Obito1337 Ik heb nog een kleine aanpassing op je profiel gedaan ivm IP v6. 

Je kan deze tips ook eens nakijken voor problemen met een gameconsole of IP camera. 

@HadewychT Ik heb exact hetzelfde probleem als @Obito1337 en heb ook al minstens hetgeen gedaan wat @Obito1337 heeft gedaan alsook de tips bekeken in je laatste bericht maar het werkt nog steeds niet bij mij. Ik denk dat is omdat we een oud model van router hebben want bij andere mensen die ik ken met een nieuwere router, werkt het wel. Hoe kan ik dit fixen? Of moet ik gewoon een nieuwe router aanschaffen?

Reputatie 5
Badge +2

@Cricri65 Ik heb het nagekeken en alles staat juist bij je om daarop verbinding te kunnen maken. Ook het type van router dat je hebt, vormt hier geen probleem.

@Cricri65 Ik heb het nagekeken en alles staat juist bij je om daarop verbinding te kunnen maken. Ook het type van router dat je hebt, vormt hier geen probleem.

Het werkt nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +4

@Cricri65 Ik heb een aanpassing gedaan op je profiel voor IPv6. Kan je nu nog eens testen ? 

Reageer