Skip to main content

Beste,

zijn er nog mensen die een maand na de melding van een storing nog steeds wachten op een definitieve uitklaring van het probleem?

Bij het contacteren van de dienst storingen wordt ik gelukkig door vriendelijke medewerkers telkens opnieuw gerustgesteld dat er een technieker mee bezig is… en dat ik gecontacteerd zal worden als het mankement opgelost is.

maw armoe troef bij een serieus probleem.

zou dat bij telenet er ook op die manier van door gaan?

Benieuwd hoelang ze me nog aan het lijntje zullen houden.

Ik hoop via dit forum een ernstige reactie van Proximus te bekomen, zodat ik weer normaal TV, Internet en vaste lijn kan gebruiken.

Of loopt het daar zoals in de Fabeltjeskrant: oogjes toe en snaveltje dicht, SLAAP LEKKER.

mvg

Herman

@Herman Andries 

Excuses 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische dienst met vraag voor oplossing en feedback

Hopelijk snel nieuws

Groeten

Tina


@Herman Andries 

Om deze storingen te verhelpen zijn er extra vergunningen nodig van gemeente/en / of nutsinstellingen.

Men kijkt nu na waarom ze nog niet afgeleverd zijn.  Wordt zo spoedig mogelijk vervolgd!

groeten

Tina


Reageer