Skip to main content

Betreft: 

Klantennummer

1359614

Ik heb op 13/01 de wifi booster binnen geleverd via de officiële weg, de bPost. Ik ben echter vergeten de kabel mee te geven. Hoe kan ik deze nu achterna zenden. Heb mijn barcode van verzending niet meer.

Hopelijk kan iemand me helpen. Hartelijk dank, vriendelijke groeten. René

 

 
 

nee, is recentere bbox3.

Ik wacht dus verder af..


@walter1961  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Er was inderdaad nog geen retourlabel aangemaakt voor de modem. Ik zorg ervoor dat je deze vandaag nog via e-mail ontvangt. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella


retourlabel ontvangen. bedankt

het blijft onduidelijk waarom dit zo’n soep blijft bij proximus.

Soit, ik stuur de modem terug en hoop dat alles dan afgehandeld is zonder dat ik er nog een faktuur voor krijg.


Tijdens telefonisch contact op 080022800 werd een defecte harde schijf vastgesteld in de decoder van mijn bejaarde moeder. Op zaterdag zou een nieuwe decoder geleverd worden door B-Post. Na het gesprek kreeg ik een sms met de bevestiging van de levering en met de melding dat B-post later de oude decoder zou komen ophalen.

Op zaterdag geen B-post gezien. De nieuwe decoder werd op maandag geleverd. En een paar uur later was B-post er terug om de oude op te halen. Ik had tijdens die paar uurtjes nog niet de mogelijkheid om de installatie te doen (ik was trouwens aan het werk) en mijn moeder heeft dan ook de oude decoder niet meegegeven. Met als reactie van de B-post koerier: “dan zal je die zelf moeten terugbrengen”…..

Kunnen jullie zorgen voor een nieuw ophaalmoment door B-post?

 

met vriendelijke groeten


@PeterWF Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic hierover. Kan je jouw profiel aanvullen met de klantgegevens van je mama? Dan kijk ik dit graag verder na.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella


Dag Antonella,

bedankt voor je antwoord. Ik heb de gegevens van mijn mama toegevoegd in deze account. Heb je hiermee voldoende info om een nieuw afhaalmoment te regelen?

met vriendelijke groeten,
Peter


Twee weken geleden is een technicus van Proximus onze modem komen vervangen, omdat het internet voortdurend uitviel. Naar tevredenheid overigens, want het probleem lijkt van de baan. Hij had echter gezegd dat we per post een label zouden ontvangen om de oude modem terug te sturen. We zijn twee weken verder en het ding ligt hier nog altijd stof te vergaren. Kunnen jullie eens nakijken hoe ik de modem moet terugsturen?


TUI: Als je oude bbox nog zo’n witte bbox2 was dan moet die niet meer terug gestuurd worden, indien het om een zwarte bbox3 gaat dan kan iemand van het prox team je de retourlabels terug opsturen, best ook eens kijken of die mail niet in je spam/junk mail terecht gekomen is.


@PeterWF Antonella heeft een dossier 47619342 op haar naam aangemaakt en gaat het nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

 


@PeterWF  Je gaat vandaag nog een e-mail ontvangen waarin de omruiling van de decoder wordt bevestigd en in bijlage zal je ook het retourlabel terugvinden waarmee je de oude decoder gratis kunt terugsturen via Bpost. Groetjes, Antonella


(1) Het is een zwarte bbox 3

(2) de mail zit NIET in de spam

(3) Het is net omdat niemand mij retourlabels heeft gestuurd dat ik hier een bericht plaats

(4) Het is ergerlijk dat proximus niet per mail bereikbaar is.


@Werner 1752 Ik heb juist het nodige ingeleid in de systemen  zodat u via mail het nodige retourlabel gaat ontvangen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


(4) Het is ergerlijk dat proximus niet per mail bereikbaar is.

Maar wel hier en je wordt er bovenop nog vlug geholpen ook :relaxed:


Da's waar!


@Werner 1752 Ik heb juist het nodige ingeleid in de systemen  zodat u via mail het nodige retourlabel gaat ontvangen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Intussen ontvangen, bedankt.


@Werner 1752 Graag gedaan.Groetjes,Joel


Waar kan ik mijn oude modem en decoder inleveren. Omgeving waasland temse


FYI → Vind je dichtsbijzijnde Proximus Shop


@Olav M  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Modem en decoder dien je in te leveren bij Bpost via het retourlabel dat je per mail ontvangt bij de opzeg of omruiling ervan. Mocht je deze niet hebben ontvangen (check spam), kijk ik het graag verder voor je na. Vul je dan even je klantnummer in bij de profielgegevens?

Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.


Reageer