ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
DANKU
hallo allemaal,
ik heb een vraag over het terugsturen van apparaten. Een goeie week geleden is er bij mijn ouders een technieker langsgeweest en heeft een decoder vervangen en een nieuwe booster geplaatst. Aangezien het probleem niet was verholpen met de booster heeft de technieker die booster terug weggenomen. De technieker zei dat ze die apparaten dan maar eens moesten “binnensteken” - in de winkel dus. Mijn moeder met de fiets naar de proximus-shop en kreeg het antwoord dat zij de apparaten met de post moest terugsturen. Maar hoe doe je dat, blijkbaar met een sticker-systeem maar waar haal je dat? ik dacht dat mijn vader een mail zou krijgen met instructies maar dat is nog altijd niet gebeurd. Wat valt ons te doen?
als iemand van de proximus medewerkers hier zal langskomen dan kunnen zij de retourlabels opsturen zodat je deze kan terugsturen.
Fyi
De reactie van Proximus-mederkers op dit publieke forum afwachten, zij kunnen u deze retourlabels om gratis apparatuur terug te bezorgen via Bpost nog overmaken (zij zijn waarschijnlijk pas terug op dit forum vanaf morgen)
De tracking code van Bpost ook enige tijd na terugsturen bijhouden veiligheidshalve
we zijn het weer roerend eens
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
is niet duidelijk welke weg ik moet volgen, kies ik “al gecontacteerd” als de technieker zelf al is langsgeweest? en in de volgende stap laat hij leveringsmethode zien, maar het is geleverd door technieker?
Best voorstel van
vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
toestel defect / ander toestel / je huurt het toestel / wifi booster /Bpost levering thuis /Mijn oud toestel terugsturen.
maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangehaald heb is dat prox je de retourlabel moet opsturen om op de doos te kleven om in de post binnen te brengen
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Ik geef de gegevens van mijn ouders zo vlug mogelijk in, dan kunnen jullie dat even bekijken
gegevens van mijn vader zijn in het profiel ingegeven. Ik hoop dat de stickers kunnen opgestuurd worden. hartelijk dank Tina
ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v7 ipv v5 . maar ik heb geen labels om de oude v5 naar proximus te sturen.
danny
normaal worden die per mail opgestuurd, ook altijd eens de spam folder bekijken of ze daar niet terecht komen, als je ze niet binnenkort ontvangt dan kan iemand van het proximus forumteam je deze altijd opnieuw opsturen.
hallo Joel, is het mogelijk als mijn vader nog geen mail heeft ontvangen?
hartelijk dank
hartelijk dank daarvoor
hallo Antonella, is het mogelijk dat die mail voor die retourtickets nog niet is verstuurd?
hartelijk dank
Beste,
Wil mijn oude decoder retourneren, na ontvangst van nieuwe. Geen sticker ontvangen. Ondanks telefonisch onderhoud nog steeds niets ontvangen. Gelieve hiervoor het nodige te doen.
Groeten,
Lydia
geen mail met bijlagen ontvangen , ook in de spam map kijken en anders kan iemand van proximus de retour labels terug opsturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.