Beantwoord

Systeem overschakelen van internet start naar internet maxi

  • 24 May 2017
  • 7 reacties
  • 361 Bekeken

Beste,
Afgelopen weekend doorgegeven dat ik mijn internetabonnement wil upgraden van internet start naar internet maxi. Aangezien mijn verbruik voor het eerst op is en internet nu super traag is.
Wanneer word dit nu opgelost? Zit met een groot probleem nu internet thuis niet werkt...

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door tina.b 7 June 2017, 09:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Zakaria,

Ik heb meteen een dossier opgemaakt en een collega gaat je vlug contacteren om alles in orde te brengen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen
Beste Koen,

Bedankt voor je reactie.

We zijn nu echter al 10 dagen verder sinds mijn aanvraag en nog steeds geen verandering ondanks dagelijkse (!) telefoongesprekken waarin telkens beloofd word dat mijn dossier prioritair behandeld zal worden en ik binnen de 48u terug mijn internet abonnement heb.

Ik word hier stilaan radeloos van........
Reputatie 7
Badge +3
ja, ik begrijp dat je moedeloos wordt ! We hadden het ook liever onmiddellijk in orde gebracht. Sorry

Achterliggend is er een IT probleem waardoor we het internet niet aangepast krijgen. We hebben experts geraadpleegd om ons te helpen.
Hallo, is er al schot in de zaak?????
Zijn die experts er nog steeds niet uitgeraakt????
Beste,

We zijn nu bijna 20 dagen verder sinds mijn aanvraag en nog steeds is alles dezelfde?

Wat is de status nu?

Dank bij voorbaat
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen,

ik zie je aanvraag opgelost sinds gisterennamiddag ! Gewenst product actief

Groetjes

Tina

Reageer