Vraag

Stukgetrokken kabel in onze straat

  • 8 January 2023
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Sinds dinsdag 3.01.2023 hebben arbeiders in onze straat de telefoonkabel stukgetrokken. Sindsdien zitten wij zonder internet, TV en vaste lijn. Via 080022800 is er een technieker langsgeweest die deze panne heeft genoteerd. Daarna blijft het al dagen stil. Ik krijg geen antwoord meer op deze problemen, alleen dat het probleem gekend is. Mijn Flexabonnement blijkt natuurlijk wel lopen en ik zal zoals altijd de volle pot moeten betalen zonder iets van dienstverlening. Volledig afgesloten , al bijna 1 week. Ik weet het niet meer voor de moment , maar lang duurt het niet meer of ik stap voor alles over naar de concurentie want blijkbaar is gans de straat hier al klant van Telenet. Dit bericht verzend ik trouwens via internet van Telenet bij een goeie buurman. Shame on you Proximus en doe er asap iets aan. Mijn klantennummer is ****** en de gebroken kabel ligt in de Martstraat te 2820 Bonheiden.


4 reacties

Morgen komen de PX medewerkers terug langs om je meer info te kunnen geven.
Compensaties kunnen pas opgemaakt worden nadat de herstellingen gebeurd is en alles terug werkt.

ik zie dat je privé gegevens hier open en bloot zet op een openbaar forum en is beter en veiliger van die gegevens te plaatsen in je forumprofiel in afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht aanpassen, door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Zoals gevraagd heb ik alle gegevens ingevuld en opgeslagen, maar daarmee is het probleem dat nu al bijna één week duurt niet opgelost. Dringend herstellingswerken aangevraagd want we hebben geen vaste lijn, geen internet en geen TV meer.

Sinds dinsdag 3.01.2023 hebben arbeiders in onze straat de telefoonkabel stukgetrokken. Sindsdien zitten wij zonder internet, TV en vaste lijn. Via 080022800 is er een technieker langsgeweest die deze panne heeft genoteerd. Daarna blijft het al dagen stil. Ik krijg geen antwoord meer op deze problemen, alleen dat het probleem gekend is. Mijn Flexabonnement blijkt natuurlijk wel lopen en ik zal zoals altijd de volle pot moeten betalen zonder iets van dienstverlening. Volledig afgesloten , al bijna 1 week. Ik weet het niet meer voor de moment , maar lang duurt het niet meer of ik stap voor alles over naar de concurentie want blijkbaar is gans de straat hier al klant van Telenet. Dit bericht verzend ik trouwens via internet van Telenet bij een goeie buurman. Shame on you Proximus en doe er asap iets aan. 

 

Zopas is de panne opgelost , maar omdat dfit bijna één week geduurd heeft had ik graag een compensatie gezien op mijn volgende factuur. En niet zoals de vorige keer een paar gratis films maar een financiële compensatie op het bedrag van ona abonnement.

Reageer