Vraag

stroomonderbreking

  • 29 January 2021
  • 14 reacties
  • 163 Bekeken

Beste vorige week is er een 3u durende stroomonderbreking geweest in houthalen. Erna hebben we alles terug moeten resetten. Ondertussen hebben we onze plc adapters al 4x opnieuw gereset en nog werkt het niet. Kunnen jullie opnieuw een fiber reset doen?


14 reacties

werkt het wel als je directe bekabelde verbinding hebt met de bbox, als dit zo is zal het eerder te zoeken zijn bij de PLC’s zelf0

NB: als er niemand niemand van prox zelf deze avond reageert, komen ze pas maandag terug langs.

Ja dat werkt wel, pcl adapters zijn net voor de 5de keer gereset. Het lichtje brand voltijds wit. Toen ze de vorige keer de fiber reset deden was het probleem van blijven hangen ook weg.

Wel raar dat een fiber reset problemen over PLC’c in orde brengt, efin als het de vorige keer geholpen heeft dan zal het waarschijnlijk dan nu ook wel helpen.
Maar dan hoop ik dat er nog iemand van prox zelf hier reageert deze avond want anders zal het pas maandag zijn aangezien ze op het forum niet langskomen in het weekend en feestdagen wel kun je in het weekend bellen naar 0800 22 800 en kunnen ze daar een fiber reset uitvoeren.

Kan een proximus medewerker hier naar kijken aub?

 

Reputatie 7
Badge +5

@NancyM Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan bekijk ik het eens.

Hallo, alles is bijgevuld, wij hebben dit probleem nu ook onder terwijl daar de android box rechtstreeks op de internetbox aangesloten is. Bij beide valt de tv halverwege een programma stil, of ineens is de opname niet meer beschikbaar.

 

Reputatie 7
Badge +4

@NancyM Ondervind je deze problemen nog steeds ?

Beste,

 

Neen het werkt nog steeds niet naar behoren de storingen zijn elke avond. Dit is echt niet meer aangenaam tv kijken, met een andere provider hadden we dit probleem nooit... 

Reputatie 7
Badge +5

@NancyM Kan je het vanavond eens bekijken?

Doet het nog steeds.. toen jullie een paar weken terug de fiberreset gedaan hebben was het probleem weg..

 

Beste,

 

Ik heb beide digiboxen omgewisseld, en het probleem verplaatst mee met de digibox...

Reputatie 7
Badge +5

@NancyM Krijg je dan een foutmelding op je scherm?

Het valt gewoon weg. Mijn beeld valt uit en bij de opnames komt de bekende foutmelding van p135, waarvan ik gelezen heb dat het een bug in het systeem is. Als ik live tv wil zien, dan blijft het steeds vasthangen of blijft mijn beeld hangen terwijl het geluid verder gaat. Onder in de woonkamer hebben wij exact dezelfde decoder en deze heeft dit probleem niet. Ik heb beide decoders al eens omgewisseld en het probleem verplaatst zich mee met de docoder van in de slaapkamer. Dit is echt niet aangenaam tv kijken. De decoder van op de slaapkamer moet ik dagelijks resetten vooraleer ik tv kan kijken en dat is zelfs niet een garantie dat het werk. Deze storingen zijn er trouwens pas sinds we de V7 decoder hebben. Ervoor had ik nooit problemen met tv kijken in de slaapkamer…

 

Reputatie 7
Badge +4

@NancyM Ik zal je ene decoder omruilen vermits de andere decoder op diezelfde plaats wel zonder problemen werkt. Hij zal in het postpunt in de Tulpenstraat geleverd worden. Je ontvangt een sms als hij aangekomen is. Dit zal normaalgezien morgen zijn.

Reageer