Al sinds deze ochtend zit een straat in Heverlee zonder Proximus (geen telefonie, internet of televisie). Hier werd meteen melding van gemaakt maar omdat er geen 10 mensen melding hadden gemaakt, wilde Proximus geen prioriteit geven aan deze melding. De technieker werd voor de volgende ochtend 26/9 ingepland bij meerdere buren. Dan volgende een annulatie van de technieker omdat Proximus eindelijk doorhad dat het probleem zich op meerdere plaatsen voor deed en het dus gezamenlijk zou worden aangepakt. Nadien volgende twee waardeloze berichten “ziezo! Het is opgelost” waarna we na veel moeite melding kregen dat het probleem pas op 27/9 tegen 16u30 zou opgelost worden. Vervolgens plande Proximus voor buren een afspraak in op 2/10. Nadien weer een sms met de vraag om de modem opnieuw op te starten omdat de storing verholpen was… zonder succes! Telefonisten aan de lijn zeggen maar wat of geven toe dat ze er niets van begrijpen. Er zou een aannemer aangesteld zijn, maar niemand weet wie. Bovendien zou de aannemer die ter plaatse geweest is (niemand heeft iets gezien) geen nota hebben achtergelaten maar het dossier zonder meer hebben overgelaten aan een andere aannemer. Kafka! En intussen staan een tiental gezinnen in de kou. Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk laten oplossen?
ik stel vast dat er momenteel een werkorder in behandeling is voor de herstelling van een algemene panne.
De ploeg voorziet dat de herstellingswerken ten laatste op 28/09 tegen 16:30 hersteld zouden moeten zijn.
We volgen dit verder op.
Geert
Als je belt naar 0800 22 800 en je hebt je TF nr ingevoerd krijg je dan een stem te horen die zegt dat er een probleem is in je regio. Indien dit zo is wil dit zeggen dat PX inderdaad op de hoogte is van het probleem en ze ook met het oplossen van het probleem bezig zijn.
Omdat de PX forum moderatoren , als ze morgen hier de draad terug opnemen, je verder meer informatie zouden kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.