Vraag

Steeds korte onderbrekingen bij tv kijken en spotify streamen naar Chrome cast ingebouwd in tv box

  • 22 November 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Allen, sinds verleden week onze installatie.

Bij kijken van tv zijn er steeds zeer kort onderbrekingen en soms een horizontale grijze flitst door het beeld. Spotify beluisteren via de cromecast in de tv box is niet aan te horen. De eerste 10 sec herken je het lied zelf niet meer. Als ik Sptify meteen naad de tv stream (die op de wifi zit) gaat dit perfect. Dan lijkt het me dat het probleem op de TV box te zit.

De tv box is aangesloten op 1 vd poorten op de router. (ook al poort veranderd)  De kabel tussen beide heb ik ook al laten vervangen. Heb al verschillende keren een chatsessie gehad met support en alles uitgevoerd wat ze zeiden zonder enige resultaat, de chatsessie wordt  afgesloten zonder enig advies of oplossing.

Wat heb ik al geprobeerd? 10 * reset’s, update, utp en hdmi bekabeling vervangen, op ander poort gezet, alle andere toestellen vd router gedaan…..

Graag jullie hulp, alvast bedankt!!


1 reactie

Je “router” (switch) ondersteunt die IGMP snooping.

Als test zou je uw decoder eens moeten kunnen direct verbinden met de bbox om te ondervinden of je nog al die problemen hebt (bvb de kabel die van de bbox op de router toekomt nu eens direct op de decoder aansluiten.

Tenzij je als router de bbox bedoelt.

Reageer