Beste Proximus,
We zijn nu 3 maanden klant met internet Maxi.
De internetverbinding valt met momenten dagelijks weg, minstens iedere week. En dit ook overdag wanneer we bijvoorbeeld telewerken.
Dit is op zich reeds zeer frustrerend maar het grote probleem zijn de interop problemen na uitval. Telkens nadat het internet is weggevallen zijn er interop issues met verschillende clients. Sommige recoveren na een aantal uur, andere verbindingen dienen opnieuw tot stand gebracht te worden. Alsook de friendly user names zijn niet stabiel.
Kunnen jullie dit a.u.b. dringend onderzoeken en een oplossing bieden.
Zijn dit effectief netwerk problemen, firmware crashes, DHCP, Mac-address issues?
Ik had graag van jullie deze week nog een verklaring en een actieplan ontvangen om dit op te lossen.
Kunnen jullie hierbij ook data delen (van AirTies cloud) aangaande up time, interference, channel changes, AP steering, sofware upgrades?
Gisteren en eergisteren rond 15u30 is de internetverbinding nog weggevallen. Enkel normaal internet gebruik toen dit gebeurde.
De Wi-Fi coverage en stabiliteit waren bij Telenet significant beter.
Voor 5GHz hebben we een clean environment en AP’s op verschillende kanalen, misschien beter om geen DFS channels te gebruiken? Ik heb de auto (100) juist eens aangepast naar static channel 36 in de GUI als test.
Met vriendelijke groeten.
Een bezorgde klant.