Skip to main content

Beste,

In het gebouw waar ik woon heeft men al verschillende keren fiber komen plaatsen. Nu gaat het van kwaad naar erger voor de afwerking betreft in de algemene delen. In hoofdzaak heeft men het plafond in de gang zwaar beschadigt, gaten worden niet zorgvuldig gedicht als kabelgoten zijn slecht afgewerkt.

Graag wil ik hiervoor een oplossing / vergoeding.

Is het mogelijk een afspraak ter plaatse te organiseren zodoende wij dit samen kunnen bespreken en bijsturen?

Het gaat over de Gustaaf Wappersstraat 11 te 2050 Antwerpen

In de hoop op een positief antwoord.

Mvg, 

De Bruyn Erik (Lid van de raad van beheer gebouw

0499.98.08.99

@erik.de.bruyn Ter info:

hangt er van af wie de werken uitgevoerd heeft 

• Fiberklaar dienst werven:
    Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein:
    gelieve contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.

Opmerking:
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel.
 In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Ok, bedankt voor de info. We hadden reeds via de ombudsman geprobeert maar geen reactie, ik probeer bovenstaande.

Mvg, Erik

Ik geef je dit nog mee als info, wat de procedure is als je klacht ingediend hebt bij de ombudsman van telecom:

Als je een klacht ingediend hebt zal u van hen normaal een definitief antwoord ontvangen zodra hun onderzoek afgerond is.

Verdere reacties van Proximus en u na een klacht bij de ombudsdienst lopen systematisch/altijd via de ombudsdienst (u > ombudsman >Proximus > ombudsman > u > ombudsman > Proximus > u -…enz..) 

Hey, via de bovenstaande info zijn we in contact gekomen met de ombudsdienst. Men is komen kijken en verdere actie volgt. We zijn alvast op de goede weg. Bedankt.

Reageer