Skip to main content

Sedert enige tijd heb ik bij tussenpozen een slecht beeld (blokken en haperend geluid). Ik heb 2 toestellen die via onderstaande toestellen aangesloten zijn (een derde toestel bevindt zich ter hoogte van mijn b-box). Ik heb vastgesteld dat bij  het verwijderen en terug plaatsen van dit toestel het beeld terug normaal wordt maar na enige tijd opnieuw faalt. Soms kan het zelfs zeer misterieus  worden. Indien ik het toestel, dat functioneert , verplaats naar het ander TV toestel het daar soms niet meer werkt. Nu heb ik ook vastgesteld dat bij het slecht functioneren, ik via de tv gids een programma herstart, het beeld wel ok is en blijft?

@FREDDY VAN HECKE

PLC’s kunnen wel voor problemen zorgen, maar heb je alles al eens in volgorde herstart zoals opgegeven hier →  toestellen heropstarten


@FREDDY VAN HECKE Het kan zeker aan bovenstaande toestellen liggen. Je kan dit inderdaad eens allemaal herstarten zoals in bovenstaande link wordt uitgelegd. Indien dit niet heeft geholpen kunnen we je altijd een andere draadloze oplossing aanbieden.


Reageer