Beste
Op een PC met Windows 7 als OS is een Skynet mailadres geconfigureerd in Windows Live Mail.
Nieuwe mails ontvangen is geen enkel probleem, maar bij het verzenden van mails doet er zich wel een probleem voor.
Mails die verzonden worden komen wel in de map “Verzonden Items” in Windows Live Mail maar komen niet toe bij de ontvanger.
Ik krijg ook geen foutmelding of dergelijke te zien dat de mail niet goed verzonden zou zijn.
Wanneer ik met het Skynet mailadres via de web mail aanmeld en van daar uit een mail verzend komt deze wel toe bij de ontvanger.
Op de mobiele telefoon via de Samsung Mail app lukt het wel gewoon om mails te ontvangen en verzenden. Via die weg komen verzonden mails wel toe bij de ontvanger(s).
De instellingen in Windows Live zijn als volgt:
- Inkomende e-mail: imap.proximus.be
- Inkomende e-mail (IMAP): 993
- “Voor deze server is beveiligde verbinding nodig” is geselecteerd
- Server voor inkomende mail: Skynet.be logingegevens
- “Aanmelden met leesbare tekstverificatie” is geselecteerd
- Uitgaande e-mail: relay.proximus.be
- Uitgaande e-mail (SMTP): 587
- “Voor deze server is beveiligde verbinding nodig” is geselecteerd
- “Voor deze server is verificatie vereist” is geselecteerd
Heeft er iemand enig idee aan wat dit zou kunnen liggen?
Alvast bedankt!