Vraag

skynet/proximusmail uitgaande berichten komen niet meer aan.


sinds 2 dagen komt zo goed als geen enkele uitgaande mail uit mijn webmail/proximusmailbox nog aan bij de bestemmeling dit via onze desktops.

ik heb meerdere aliassen en op de +50 pogingen /controles nadat mijn klanten vroegen waarom ze geen reactie kregen op hun vragen ben ik een controle gestart , zijn er amper 2 aangekomen..

alle uitgaande mails zitten wel netjes in de uitgaande post.

ook geen terugkerende wegens foute adressen.

dit ook getest op tablet, smartphone en diverse laptops en hetzelfde resultaat.

al onze computers zijn technisch perfect in orde..

niets gewijzigd of aangepast.

alle andere websites/programma’s, etc werken perfect...

is ook onmogelijk dat elke computer/laptop/smartphone opeens defect zou zijn op 1 enkel onderdeel (voor diegene die daarvan zouden uitgaan)

 

ook de test gedaan zoals Proximus in hun handleiding voorschrijft : “stuur jezelf een mail”..

test gedaan : geen resultaat.

ook enkele mails doorgestuurd naar onze gmailadressen en geen enkele die aankomt;.

????

 

inkomende mails: geen probleem..

geen reacties aub dat men de mails kan doorzenden naar outlook, gmail, etc….

wij werken al jaren via de webmail en willen dit zo houden..

ik lees ook dat ik niet de enige ben met dit probleem en blijkbaar raakt men er niet aan uit.

valt ook op dat sinds de invoering van de nieuwe mailbox(webmail) er constant problemen optreden.

graag een oplossing voor het probleem aub..


0 reacties

Geen reactie

Reageer