Vraag

Skynet email van ex klant

  • 8 February 2022
  • 6 reacties
  • 341 Bekeken

Beste,

 

Als ex klant heb ik een skynet email adres en gezien Proximus nu ook gratis email aanbied, ook aan niet klanten zou ik deze graag behouden.

Indien dat kan, zou ik graag weten of ik hiervoor iets moet doen en zo ja, wat.

 

Alvast bedankt,

 

Pieter Leyssens


This topic has been closed for comments

6 reacties

Tenzij de proximus forummedewerkers mij tegenspreken , denk ik niet dat Proximus een gratis mail account aanbiedt voor niet klanten, als je een internet abonnement hebt krijg je die wel gratis.

Als je alles opgezegd hebt bij proximus blijft je mail account wel gedurende nog 18 maanden actief en bruikbaar vooraleer het afgesloten wordt.

Hi Martin,

Bedankt voor je reactie.

 

Op de website staat:  

Je hebt nog geen gratis Proximus mailbox?
Maak gerust één aan in je MyProximus account. Het duurt minder dan 1 minuut!

 

Dus als het niet gratis is, dan zou ik verwachten

Je hebt nog geen Proximus mailbox?
Maak gerust één aan in je MyProximus account. Het duurt minder dan 1 minuut!

 

Iets dat inbegrepen is in het contract is niet gratis… right?

 

Maar ok, je hebt waarschijnlijk gelijk en ik was gewoon maar aan het hopen.

 

 

Gratis bestaat inderdaad niet, inbegrepen in je internet abonnement is beter uitgedrukt :wink:

Maar als je geen klant bent heb je ook geen myproximus account meer dus kan je er ook geen aanmaken.

Reputatie 7
Badge +4

Voor alle duidelijkheid en in afwachting van een reactie van een Proximus (medewerker)

Conform de huidige wetgeving kunt u uw @skynet adres (op vraag) tot 18 maand na opzegging van uw internetabonnement gratis behouden

Een nieuwe nog niet in voege wetgeving zou toelaten mits betaling van een max. nog nader te betalen bedrag dit adres ook (nadien) langer (onbepaalde duur) te behouden 

Proximus en andere operatoren zijn evenwel  geenzins verplicht nieuwe e-mailadressen ter beschikking te stellen aan niet-klanten (hiervoor zijn andere oplossingen zoals bv. Gmail, … mogelijk)

Sommige operatoren zoals bv. Orange bieden zelfs geen e-mail aan

Reputatie 7
Badge +3

@Pieter Leyssens het is zoals @M_016 zegt blijft je mailbox na het beëindigen van je abonnement nog 18 maand actief staan. Na de 18 maand wordt hij afgesloten.

 

Geert

Ja hoor… bedankt