Vraag

skynet account toevoegen in outlook office365 problemen

  • 25 January 2022
  • 2 reacties
  • 965 Bekeken

Reeds 3 X gebeld met proximus voor het oplossen van mijn probleem. accountinstellingen zoals vermeld https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html?amp;v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm&v1=email werkt niet.

In office365 outlook wil dit maar niet lukken.

Als antwoord van de operator kreeg ik te horen dat Outlook office365 niet meer zal ondersteund worden.

Iemand een oplossing? Ik heb voor mijn werk outlook office zeker nodig.


2 reacties

zal  wel iets te maken hebben met de proximus mail problemen zie antwoord prox medewerker → mailproblemen | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +5

@ghyske Helaas kunnen wij niet meer doen dan samen met jou de stappen overlopen die je via bovenstaande link al hebt gekregen.

Reageer