Skip to main content

Beste,

 

Sinds 3 weken hebben we geen internet/ TV meer bij ons thuis.

Dit komt omdat er een kabel ondergelopen was in de straat door de overstromingen.

Ondertussen heb ik al meermaals contact gehad met de proximus klantendienst, technische dienst, en hebben ze me al 2 smsen verstuurd waarin ze bevestigen dat het probleem is opgelost ( wat niet het geval is ) Mijn buren, die ook bij Proximus zijn, hebben geen enkel probleem meer.

 

ondertussen hebben ze me al 2x ( mail ) een bevestiging gestuurd dat er een technieker zal langskomen om het probleem op te lossen, maar deze komt niet langs… terwijl er altijd iemand thuis is, en ik ook nooit iemand zie aanbellen op mijn camera’s…

 

Wat kan ik doen dat mijn probleem eindelijk opgelost geraakt? Ik wil bij proximus blijven voor alle duidelijkheid.

Beste,

 

Sinds 3 weken hebben we geen internet/ TV meer bij ons thuis.

Dit komt omdat er een kabel ondergelopen was in de straat door de overstromingen.

Ondertussen heb ik al meermaals contact gehad met de proximus klantendienst, technische dienst, en hebben ze me al 2 smsen verstuurd waarin ze bevestigen dat het probleem is opgelost ( wat niet het geval is ) Mijn buren, die ook bij Proximus zijn, hebben geen enkel probleem meer.

 

ondertussen hebben ze me al 2x ( mail ) een bevestiging gestuurd dat er een technieker zal langskomen om het probleem op te lossen, maar deze komt niet langs… terwijl er altijd iemand thuis is, en ik ook nooit iemand zie aanbellen op mijn camera’s…

 

Wat kan ik doen dat mijn probleem eindelijk opgelost geraakt? Ik wil bij proximus blijven voor alle duidelijkheid.

hi, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er misloopt met je afspraken


Reageer