Skip to main content

Ongelooflijk, sinds 13 maart hebben wij geen internet meer.  Na bezoek van een technieker wist deze mij te melden dat de koperkabel defect was en een andere technierker moest langskomen.  Week later kwamen ze langs en installereden fiber bij ons.  Na enkele uren werk (omdat ze het niet werkzaam kkregen) hadden we eindelijk terug internet.  24 uur later is alle internet weer verbroken.  Na telefonisch contact zeiden ze dat ze een technieker gingen langs sturen.  Wij betalen 175 euro/maand aan Proximus en zit nu straks een halve maand zonder internet, tv etc.  Benieuwd wat proximus gaat doen om dit te compenseren? en nee ik wil geen gratis film.  Als prodcuten niet werken zoals beloofd moet je ze ook niet aanrekenen.

@Jp Robbertsen TIP:  Omdat de PX forummedewerkers (moderatoren) direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: compensatie kan pas in rekening gebracht worden nadat het probleem opgelost is.


@Jp Robbertsen TIP:  Omdat de PX forummedewerkers (moderatoren) direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: compensatie kan pas in rekening gebracht worden nadat het probleem opgelost is.

Done


Update: Vandaag terug bezoek gehad, probleem zou blijkbaar weer ergens anders zitten, nieuwe afspraak dient gemaakt te worden met een andere ploeg.  Dag 15 zonder internet komt eraan :-(

 

 


Dag @Jp Robbertsen onze excuses voor het ongemak. Ik corrigeer uit commercieel standpunt 1 maand abo voor de vaste diensten en maak dossier 52342997 om op te volgen. Groetjes, Heidi


Reageer