Skip to main content

Beste,

 

Vorige week werd er in de Houba de Strooper kabels gehangen langs de gevels en hierbij de stoep opengebroken.  Bij ons is hierdoor schade aan de gevel opgetreden met gevolg dat hierdoor een barst is ontstaan (zie foto). Ik probeerde meermaals te bellen naar het nummer 0800 22 800 zonder resultaat.

Graag had ik geweten hoe ik officieel een klachtendossier kan openen.

Alvast bedankt,

 

DIP A Rieng

 

@ywk 

  • Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen/meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
    Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig acht.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
  • Het kan ook via Proximus infrastructuur en werken
    0800 14 551 / infra@proximus.com

De gevraagde bijkomende informatie is toegevoegd aan ForumProfiel


Dag @ywk ik heb dossier 54472261 opgemaakt voor de Dienst Schade, die jullie verder zal contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi


Beste,

 

Wij hebben op dag van vandaag nog geen reactie mogen ontvangen van de Dienst Schade.
Zou u ons hiermee willen helpen? Onze verzekeraar heeft contactgegevens nodig om ons dossier te kunnen vervolledigen.

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

DIP A Rieng


@ywk We hebben juist een rappel laten versturen naar de Dienst Schade.We hopen nu dat ze u dringend gaan contacteren.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel.


Reageer