kan mijn lijn is nagekeken worden aub
Ik heb je lijn uitgemeten, er is inderdaad opnieuw slechte kwaliteit op het signaal dat toekomt op je modem.
Een afspraak staat inderdaad gepland voor morgen tussen 08:00 en 12:30
Geert
lijn gecheckt via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_net/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/een-probleem-met-internet.html
contact genomen met klantendienst 080022800
medewerker lijn nogmaals getest.
afspraak technieker morgen.
Iemand dat dit kan doen aub
Geen internetverbinding en tv door deze storingen.
Na een maand terug dezelfde problemen
Graag nieuw nazicht van mijn lijn aub
Ik heb voor jou een afspraak gemaakt.
morgen, donderdag 11/01 komt er tussen 12:30 en 17:00 iemand langs.
Geert
ok bedankt alvast ik wacht dan op technieker .
gepensioneerd en altijd op de middag thuis
zsm zou ik zeggen
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.