Op woe 12/06/2024 plots geen internet meer. Vandaag ma 17/06/2024 technieker hersteller Proximus langsgekomen en terug internet. Probleem draad & aansluiting voor ons in verdeelkast verderop in de straat blijkbaar los door werkzaamheden medewerker Proximus. Technieker heeft in verdeelkast alles terug aangesloten en bij ons alles terug opgestart en alles werkt terug. Ref. ook recht op compensatie voor periode dat we geen internet gedurende 6 dagen … telefonisch of via chat aanvragen bij Proximus via My Proximus. Noch via telefoon noch via chat gelukt of goed geholpen door Proximus. Telefoonmenu voorziet niks hiervoor … ook niet voor klacht over slechte bereikbaarheid. Bij de chat werd ik van de ene naar de andere medewerker doorgestuurd … wachten en wachten en laatste vroeg dan nog eens klantnummer terwijl reeds in chat opgegeven en chat via inlog My Proximus. Echt klantonvriendelijk en men zou durven denken dat ze het hun klanten bewust moeilijk maken om die compensatie aan te vragen … laat staan een klacht indien te dienen omdat je als klant ontevreden bent over de bereikbaarheid en zwakke dienstverlening. 1 positief punt, de technieker (onderaannemer) van deze morgen was vriendelijk en behulpzaam en wist met wat hij bezig was en had op nog geen uurtje alles opgelost om terug internetverbinding in orde te brengen! Wat een verschil met helpdeskmedewerkers … Overweeg na meer dan 25 jaar klant over te stappen naar andere provider gelet zwakke dienstverlening Proximus!
Bladzijde 1 / 1
De PX moderratoren kunnen je mogelijk verder helpen hebben qua compensatie, maar ze wel informatie nodig en daarom vul je best je forum.profiel aan :
Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je de specifieke info vermeldenDe privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!.
En meld het ook even zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.