Vraag

public ip voor 4g camera

  • 12 February 2024
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Ik heb een 4g camera en ik geraak hier niet op ingelogd. Ik heb reeds in andere topics gelezen dat dit zou kunnen opgelost worden door een public ip toe te wijzen aan de sim. Wie kan mij daarbij helpen?


6 reacties

@Irek 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Irek

beste, het gaat over het nummer vermeld in je forum profiel?

we hebben voor dat nummer een public IP adres gevraagd. 

Toestel heropstarten kan nodig zijn.

mvg

Tina

Badge

Beste,

het gaat inderdaad over dat gsm nummer. Ik heb voor de zekerheid ook nog mijn klantnummer en simkaartnummer vermeld  in mijn profiel. Zou het dan nu in orde moeten zijn na een heropstart?

Badge

Ik geraak helaas nog steeds niet verbonden met mijn 4g camera.

Badge

@Irek

beste, het gaat over het nummer vermeld in je forum profiel?

we hebben voor dat nummer een public IP adres gevraagd. 

Toestel heropstarten kan nodig zijn.

mvg

Tina

beste,

het is helaas nog niet gelukt de camera te verbinden. Heeft u een idee wat de oorzaak kan zijn? Op mijn gsm werkt 4g perfect met deze simkaart. Moet er nog iets aangepast worden? Of heeft die aanpassing tijd nodig? Ik heb de camera al meermaals gereset.

mvg, Irek

 

Reputatie 7
Badge +3

@Irek  Dag, ik heb zonet de optie nog eens uitgezet en opnieuw geactiveerd. Laat je nog wat weten?

Reageer