Beantwoord

Public ip adres op simkaart

  • 27 December 2023
  • 9 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om een public ip adres te bekomen op mijn GSM nummer?

icon

Beste antwoord door Martin 27 December 2023, 19:29

Bekijk origineel

9 reacties

@Thys Marc 

Omdat de PX forummedewerkers, als ze morgen de draad hier terug opnemen morgen, je zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv in dit geval het betreffende gsm-nummer waarover je vraag gaat. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo,

Is het mogelijk om een public ip adres te bekomen op mijn GSM nummer?

 

De Helpdesk of de technische dienst hebben de mogelijkheid om “CGNAT” uit te vinken op jouw nummer. Dan krijg je een publiek IP in plaats van een 100.64.0.0/10

Of ze dat willen doen is een andere vraag 😉

Dat hebben ze hier toch tot nu toe altijd gedaan voor deze die dit op het forum hier al gevraagd hebben.

Heb het aangevuld.

@Thys Marc

Omdat de PX forummedewerkers, als ze morgen de draad hier terug opnemen morgen, je zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv in dit geval het betreffende gsm-nummer waarover je vraag gaat. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

is aangevuld

Dat hebben ze hier toch tot nu toe altijd gedaan voor deze die dit op het forum hier al gevraagd hebben.

IK ben wachtende op antwoord , en hoop dat ze het doen.
In de  chat hadden ze dat beloofd als ik een abonnement nam.
Maar in de chat gisteren zijden ze dat het niet kan.
Wat ben ik dan met dat abonnement?

Je hebt toch een PX gsm abonnement veronderstel ik,  of wat bedoel je dat je een abonnement zou moeten nemen?

Maar als de PX moderatoren hier de draad opnemen zullen ze u wel verder helpen en meer inlichtingen geven.

wat bedoel je met PX gsm abonnement? ik heb een

Business Mobile Essential

Reputatie 7
Badge +4

Ja een Proximus moderator op dit publieke forum kan u een “echt” public IP adres toekennen voor het betrokken GSMnr

= even geduld oefenen 

Reageer