Proximus webmail melding "Er is een onverwachte fout opgetreden"
Het inlogprobleem is dan wel opgelost, maar mails schrijven, verzenden, ontvangen(??) blijft problemen geven.
Voortdurend “er is een onverwachte fout opgetreden”! Bij het verzenden verdwijnt de mail en moet je noodgedwongen alles opnieuw intoetsen. Dus voorzorgen genomen door de tekst te kopiëren bij de volgende poging, maar plakken lukt evenmin. Soms zit de onafgewerkete mail bij concepten maar bij het bewerken ervan verschijnt het popup venster steeds opnieuw.
Wat een tijdverspilling en dan de onzekerheid of de mail daadwerkelijk de bestemmeling bereikt
Bladzijde 1 / 2
Ter info: laatste bericht van Proximus moderator :
Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.
Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case.
Ik ondervind dit probleem al sinds november en ik moet zeggen dat ik het nu kotsbeu ben!
Bijgevoegde bestanden onthoudt hij niet, bewerkingen niet, opmaak wordt niet toegepast.
Dit hindert enorm mijn werk.
Je zou verwachten dat er na 4 maanden toch een oplossing werd gevonden voor deze kwestie.
@Veerle VandenbulckeZou u het webformulier kunnen invullen bij volgende Link. Dan zouden de problemen tussen de 24 a 48 uur opgelost moeten zijn.
Ik ondervind nu net hetzelfde probleem als een jaar geleden, onverwachte fout die optreedt bij opstellen van mail. !!???
TIP: Omdat de PX medewerkers je beter zouden kunnen bedienen als ze hier de draad terug opnemen maandag: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
@Veerle Vandenbulcke Heb je dit eventueel al eens getest in een andere browser (Chrome, Firefox, Edge,..) ?
Kan je de cookies eens verwijderen via de instellingen en internetopties van je browser ?
Als je het probleem dan nog hebt zal ik het laten nakijken door de mensen die de mailservers beheren.
Heb coockies verwijderd, fout blijft bestaan in standaardbrowser Chrome. Ook in Edge krijg ik deze foutmelding.
@Veerle Vandenbulcke Geeft het enkel een foutmelding als u een mail wil versturen ? Kan u webmail voor de rest (inkomende mails, mappen beheren,...) wel gebruiken ?
Al de rest werkt wel behalve mails opstellen
Kan dit asap opgelost worden? Ik moet dringend een lange mail versturen naar mijn advocaat met veel bijlages,bedankt
@Veerle Vandenbulcke Ik heb hiervoor een ticket opgesteld. Ze hebben je mailbox nagekeken en het zou moeten werken. Kan je nog eens testen ?
Nog eens opnieuw aangemeld maar fout blijft aanhouden
@Veerle Vandenbulcke Kan je het nog eens testen op een ander toestel ook ? Als het daar ook niet werkt, zal ik het ticket opnieuw laten onderzoeken en je feedback doorgeven.
Net geprobeerd op mijn gsm en krijg dezelfde foutmelding
@Veerle Vandenbulcke Dankjewel om dit uit te testen. Ik heb het doorgegeven om verder te laten onderzoeken. Ticketnummer is IM12128050.
@Veerle Vandenbulcke Mijn collega’s hebben dit nagekeken, maar kunnen de fout niet reproduceren. Kan je hen een screenshot van de foutmelding, datum en tijdstip en mailadres bezorgen voor verder onderzoek ? Je mag deze via PB naar mij doorsturen. Als dat niet lukt, laat je het maar weten. Dan spreken we een andere manier af om ze me te bezorgen.
Beste
Fout is nog steeds niet opgelost of is er terug.
Is voornamelijk wanneer ik bericht open in apart venster en daar opstel.
@Veerle Vandenbulcke Kan je de gegevens bezorgen zoals mijn collega het heeft gevraagd? Dan kunnen we het door geven aan onze collega’s.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.