Vraag

Proximus Mail - zomer/winter uur


Reputatie 4
Badge +2

Proximus webmail  

Ik stel vast dat bij het beantwoorden van een ontvangen e-mail het tijdstip fout staat.

Mail verzonden om 10u10

Mail  ontvangen en onmiddellijk beantwoord;

 


28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 @Argenteus Een aantal klanten ondervindt inderdaad probleem met webmail na de update. Het wissen van de cookies is een tijdelijke oplossing. Ondertussen wordt er gezocht naar de definitieve oplossing. 

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT  Blijkbaar heeft de webmail een downgrade gekregen, staat terug op de vorige versie. 

Webadres is nu terug:

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_1.16.4#/mail

Na de update op 25/05/2023 was het :

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.6#/mail

 

Dus was er iets grondig verkeerd met de update!

Suggestie aan het Proximus team/ ontwikkelaars : misschien best eerst intern volledig testen alvorens het toe te passen op het brede publiek  met als gevolg , frustraties  , ergernis en klachten .

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT Blijkbaar is de update dd. 25/5 opnieuw actief..

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.6#/mail

Het probleem ‘tijdstip ontvangen e-mail’, bij beantwoorden  en doorsturen, is nog steeds niet correct?

Ik heb vastgesteld dat dit nu al -/+ zeven maand fout loopt. Wordt het niet hoog tijd om dit eindelijk op te lossen?

Reageer