Proximus webmail
Ik stel vast dat bij het beantwoorden van een ontvangen e-mail het tijdstip fout staat.
Mail verzonden om 10u10
Mail ontvangen en onmiddellijk beantwoord;
Proximus webmail
Ik stel vast dat bij het beantwoorden van een ontvangen e-mail het tijdstip fout staat.
Mail verzonden om 10u10
Mail ontvangen en onmiddellijk beantwoord;
Ik vermoed dat dit met het winter- zomeruur te maken heeft.
Kan iemand van de Proximus medewerkers dit probleem aan de bevoegde diensten doorgeven?
Ik gebruik “Proximus Webmail” via Edge in Windows11.
Ik heb dit bij vrienden eveneens gecheckt op een Windows 10 laptop via de Mail app en men heeft hetzelfde probleem.
Ik heb het gewijzigd in 24u, maar dit maakt geen verschil.
Als ik de ontvangen e-mail doorstuur of beantwoord staat het tijdstip ontvangen één vroeger
TBI: Bij mij is dit inderdaad ook zo.
Als bijkomende test heb ik eens het volgende aangeklikt in de instellingen van webmail
en dan is het wel in orde
Edit: ik moet het niet opnieuw proberen ik heb mij daarnet schromelijk vergist het helpt inderdaad niet door “de tijdzone van mijn apparaat” te gebruiken de uitkomst was :
Verzonden: woensdag 19 april 2023 12:42
Onderwerp: 13:42
Hier hetzelfde probleem, kleine bug in het ophalen van de tijdsgegevens.
Mvg Artie
Een bericht aan mezelf verzonden bevat de info(bron) :Tue, 23 May 2023 15:29:06 +0200.
Dit werd verstuurd aan mezelf vandaag om 15u29..waarom die +0200?
Tijdzone mijn PC is +01:00 Brussel.
Een raadsel...
Een bericht aan mezelf verzonden bevat de info(bron) :Tue, 23 May 2023 15:29:06 +0200.
Dit werd verstuurd aan mezelf vandaag om 15u29..waarom die +0200?
Tijdzone mijn PC is +01:00 Brussel.
Een raadsel...
+0200 heeft te maken met het zomeruur , mailservers geven nu het uur aan met +0200 omdat het UCT uur later is nu met zomertijd , in wintertijd zal het terug +0100 zijn .
Heeft niets te maken met de tijdinstellingen op je PC
Op Laptop, PC staat het bij mij ook zo :
Hoe laat is het nu in Brussel, België? (24timezones.com)
Standaard tijdzone: | UTC/GMT +1 uur |
---|---|
Zomertijd: | +1 uur |
Huidige tijdzone verschuiving: | UTC/GMT +2 uur |
https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=1.16.4
Na het ingeven van login en paswoord blijft het zoeken draaien!
Via de gewone webpagina krijg ik nog steeds de inhoud van de mailbox niet te zien.
Idem hier sinds de update ,opent de webmail zich enkel in Private browser /venster.
Dit is het web adres dat ik te zien krijg https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.6#/mail
Werkt het niet terug normaal nadat je eerst in je browser de specifieke cookies voor pX webmail gewist hebt
bv voor Chrome:
Cookies van een site verwijderen
Bedankt , het werkt na het wissen van alle cookies voor webmail.ux.proximus.be
Werkt het niet terug normaal nadat je eerst in je browser de specifieke cookies voor pX webmail gewist hebt
bv voor Chrome:
Cookies van een site verwijderen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.