21-2-2022 12.26
hallo,
Sedert enkele dagen komen geen mails meer binnen in de INBOX , noch op PC noch op Smartphone
Ik kan wel versturen en ze worden ontvangen maar krijg zelf niets binnen
Ik verwacht dringende mail.
21-2-2022 12.26
hallo,
Sedert enkele dagen komen geen mails meer binnen in de INBOX , noch op PC noch op Smartphone
Ik kan wel versturen en ze worden ontvangen maar krijg zelf niets binnen
Ik verwacht dringende mail.
Ik hoop dat er een oplossing komt maar wat doe ik nu met die ander account die ik hier heb proberen maken ? Verwijderen zodat dit geen anderen problemen geeft ?
ik kan niet goed meer volgen wat je juist gedaan hebt, dit laatste account dat je aangemaakt hebt is dat met een ander mail programma dan het eerste account dat je reeds al had?
Dit laatste zie er naar uit als dat je uw account gemaakt hebt in het Windows MAIL programma.
Je sprak voor het eerste account van een windows 10 Proximus Mail programma, maar een programma Proximus mail in windows 10 bestaat niet, dus veronderstel ik dat je in het Windows 10 Mail programma altijd bezig bent.
Ik heb de klantendienst gecontacteerd via 080022800 en moest 3 pogingen doen op met de juiste cijfers in het gepaste doel te geraken.
Er kwam iemand aan de lijn die blijkbaar geen benul had van wat zich voordoet en probeerde mij, in opdracht van de dienst zelfs een abonnement aan te smeren van PICX MIx (?).
Hij raadde mij aan het formulier in MyProximus in te vullen , wat ik al 4 keer heb gedaan.
Ik heb zelfs al door gegeven om terug te bellen onder de rubriek “zo vlug mogelijk”, nog niet gebeurd.
wanneer je dat formulier invult moet u registreren en dan kom je terug terecht op die uitleg van David W.
Je heb niet de mogelijkheid iets mee te delen want het zijn allemaal vaste rubrieken .
In WLM kon je via account, eigenschappen en server zien hoe de configuratie is van het mailprogramma.
Bij Proximus mail kun je dat niet.
Ik heb al verschillende commentaren gezien van andere klanten en die zijn treurig.
Martin, tot nu toe heb je het geduld gehad mij steeds te helpen en hoop dat u dit verder doet, waarvoor mijn dank maar ik hoop toch op een vlugge oplossing.
Is er geen mogelijkheid dat er vanuit het Forum reactie wordt gegeven naar de juiste diensten van tussenkomst ?
Groeten
Je zegt “Bij Proximus mail kun je dat niet” , maar op je laptop met Windows 10 is dit het windows 10 Mail-programma (een Proximus Mail programma bestaat niet voor windows 10)
Hieronder kun je we zien dat je de instellingen van je skynet account (met je skynet mailadres) kunt natrekken die staan hieronder bij punt 9.
vanaf punt 1. staat de uitleg hoe je een skynet mailaccount aanmaken voor je skynet mailadres, maar dat zal al gebeurd zijn veronderstel ik.
__________________________________________________________________________________________
UITLEG: Aanmaak van een Mail account en instellingen voor het MAIL programma van Windows 10
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
Maar het probleem van geen inkomende mails zal toch door Proximus medewerkers eens moeten doorgegeven worden aan de juiste dienst.
____________________________________________________________________________________
Is er geen mogelijkheid dat er vanuit het Forum reactie wordt gegeven naar de juiste diensten van tussenkomst ?
@Proximus_Forummedewerkers
Dit is iets waar de Proximus forummedewerkers kunnen voor zorgen.
Ik heb dat gelezen en wanneer je de richtlijnen volgt dan kom je steeds in dezelfde rompslomp terecht.
je blijft maar ronddraaien en alle knoppen die voorzien zijn om iets aan te duiden zijn vooraf ingesteld zodat jet niets kan bijvoegen.
In de tekst van hierboven om de klantendienst te contacteren dien je meerder keren te herbeginnen want de juiste ingang klopte niet.
Bij de derde poging via ander cijfers kreeg ik iemand aan de lijn die alles ging doen maaar tenslotte ging hij zelf nog eens het formulier invulen met de klacht.
Hij begon wel met een dienst aan te bieden, in opdracht van Proximus, om PicxMix te nemen.
Wat moet ik daarmee? Ik had ook via MYProximus contactformulier gevraagd mij te bellen. Ze vragen wanneer het past en ik heb gevraagd om zovlug mogelijk. Nog niets gehoord !
Ik ben 73 jaar en heb bij RTT, Belgacom en Proximus gewerkt van 1965 tem 2003.
Dan zie je pas waar een dienstverlening is naartoe gegaan.
Gelukkig zijn er nog mensen, zoals u, die ons willen helpen maar het moet mogelijk zijn.
kan er vanuit het Forum niet worden aangedrongen op dringende ingrepen zodat alles weer wordt genormaliseerd.
Ik probeer de richtlijnen te volgen voor die mail op te zetten volgens dat filmpje maar stuit alweer op
vragen waar ik niet kan op antwoorden.
Ik heb hetgeen ik heb proberen te doen verwijderd en zal uw richtlijn hier boven eens opvolgen.
Kijk wat ik tegenkom in volgorde van uitvoering.
Wat is fout ?
Wanneer ik het account aanklik staat er reeds een paswoord en accountnaam ingevuld.
Is dit van mijn bestaand account want dat paswoord en accountnaam ken ik niet of niet meer.
dat wil zeggen dat je account er inderdaad al ingevoerd werd van vroeger al
Als je mailadres klopt speelt je accountnaam geen rol.
Als je het wachtwoord niet meer kent , kun je er een nieuw aanmaken → als volgt → Wachtwoord van je mailbox | Proximus
Ik heb eerder al een wachtwoordwissel gedaan.
Hierbij een afprint van : start, mail enz…..
Dropdownmenu links zie ik niet staan.
In het account staat “accountnaam en daaronder wachtwoord en dit ken ik niet , is het dit dat moet gewijzigd worden ?
PS ; speelt het een rol dat het paswoord van mail en MY Proximus verschillend is of moet dit hetzelfde zijn.
Is er al iets gedaan vanuit het Forum naar de techniekers toe zoals bevestigd in een vorig bericht hierboven ?
(ik ben pas terug van de dokter want zit met hoge bloeddruk. Het word tijd dat dit hier opgelost word door Proximus want er wordt nergens gereageerd. )
het wachtwoord mag een anders zijn speelt geen rol
maar eigenlijk staan al je windows 10 MAIL settings goed (volgens de printscreen dat je eerder al gepost hebt)
dus in feite is het zoals je zegt dat iemand van het proximus forumteam zelf, het probleem van niet kunnen verzenden van mail, moet doorgeven aan de juiste dienst.
lukt het om mails te versturen en ontvangen via de proximus webmail?
Groeten
Geert
Ik zie dat de berichten die ik gisteren heb verstuurd in de map concepten zijn opgenomen.
Zopas om 16.56 en 13.57 heb ik twee berichten verstuurd en krijg geen opmerking.
maar ontvangen is nog steeds nihil.
Ik hoop en reken er wat op dat de mensen vanuit het Forum zo goed zouden willen zijn hier werk van te maken om tot een oplossing te komen.
Het is nu terug 2 dagen geleden dat ik via de aangegeven diensten 0800-22800 en enz……. 4 klachtformulieren , 3 telefonische oproepen aan dat klantennummer en dan via MY Proximus kennis heb gegeven van het probleem maar geen enkel gevolg krijg. Zelfs op het formulier voor contact, zo vlug mogelijk of op voorgestelde uren volgens de dienst , nog gebeurt er niets.
geen gevolg wordt gegeven aan klachten.
Maar als de factuur niet wordt betaald dan springt men.
Ik ben tevreden dat het Forum volhoudt om mij te helpen, Chapeau.
Mocht ik geen oplossing krijgen dan zie ik mij verplicht stappen te ondernemen naar hogerhand wat ik niet graag doe .Met 38 jaar dienst bij Proximus dit te moeten meemaken als dienstverlening gaat mijn petje te boven.
Groeten
VRij 4-3-2022 12.00
Goede middag,
Ik heb zopas nog eens contact genomen met 080022800 en nog eens het hele circuit afgelopen en de de operator aan het eind heeft nog eens een ticket aangemaakt.
Zo , probleem nog eens doorgegeven en terug afwachten .
Heeft het Forum al stappen voor tussenkomst ondernomen ?
normaal zal
Het it ticket is nog in behandeling zie ik, ik het het ticketnummer toegevoegd op je profiel.
Geert
Bedankt
het is wel voor het eerst dat ik verneem dat er een ticket is opgemaakt.
Ma 8-3-2022 10.15
Goede morgen,
Hier ben ik weer maar ditmaal met goed nieuws.
Gisteren ben ik naar de winkel geweest waar ik de laptop heb gekocht en na nazicht bleek niet aan de hand te zijn.
Dan naar de Proximus winkel .
Daar heeft men nogmaals de klacht genoteerd met de bijkomende raad deze zaken steeds in een winkel te doen.
Mijn echtgenote heeft een nieuwe GSM gekocht en na 1 uur mochten we hem afhalen omdat ze alle inhoud van de oude naar de nieuwe gingen overzetten.
Bij de terugkeer in de winkel heeft de bediende nog de nodige stappen ondernomen om het probleem op te lossen
Dat heeft deze met succes gedaan en bij onze thuiskomst begonnen al terug mails binnen te komen.
Zelfs de mails van mij naar mezelf. Zopas Tf gekregen van Proximus met navraag.
Dus, momenteel zijn de problemen, toegegeven door Proximus bij talrijke uitbreidingen en wijzigingen , bij mij opgelost..
Hopelijk blijft het nu zo.
Bij deze wens ik uw dienst , en hierbij zeker Martin, voor zijn hulp en geduld.
Kan deze Topic dan worden afgesloten.
Met vriendelijke en collegiale groeten,
Jean Paul
Heel blij te horen dat het voor u uiteindelijk allemaal in orde gekomen is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.