sinds de wijziging door Proximus naar de “nieuwe”(slechte) webmail bijna elke dag doffe ellende om de mails te beheren en dan werkt men eens van thuis uit.. voorziet Prox. hiervoor een compensatie voor de verloren uren, eindeloze wachttijden en onbereikbare mails??? het wordt nu toch wel echt enorm frustrerend…. Proximus, please !!!! DOE ER IETS AAN !!!!!!!!time is money , ook voor de kleine man (die jullie lonen helpt betalen of zijn jullie dat vergeten???)
Ter info: als je eventueel kunt is het best om via een mailclient te werken (bv ik gebruik thunderbird) in afwachting dat er een oplossing komt van Proximus.
zojuist wat mails verwijderd uit de verwijderde e-mails, maar nu staan er geen meer in de inbox, en de zandloper of liever rondje blijft maar draaien en die van vandaag en gisteren zijn al zeker weg, als ik via outlook kijk is er maar één meer te zien
nog steeds de mails kwijt, dit na de map verwijderde mails te legen, plots kreeg ik een foutmelding en plots de meeste mails in inbox weg
deze morgen weer mails die niet in volgorde binnenkomen
er zijn nog steeds problemen met de mailbox!!!!!!!!!!!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.