Skip to main content

hallo,

 

ik zou graag willen overstappen naar fiber, volgens jullie website op de kaart zou dit nu beschikbaar moeten zijn op m’n adres ?

paar weken terug hebben ze hier in m’n straat ook het voetpad volledig opgelegd, ik denk om fiber klaar te leggen ?

kunnen jullie dit nagaan of ik effectief al Fiber kan gebruiken ?

 

alvast bedankt,

Mvg.

Dag @Timpie ik lees je bericht nu pas… had je al contact met onze klantendienst of laat ik je vrijblijvend opbellen? Groetjes, Heidi


FYI: Normaal krijg je ook een uitnodiging of je wilt aansluiten op fiber, maar de Proximus forummedewerkers kunnen dit morgen verder eens voor je natrekken. 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  
 


Reageer