Vraag

problemen met ontvagen mail

  • 17 January 2023
  • 0 reacties
  • 292 Bekeken

Beste

Ik  heb problemen met het e mail verkeer. Ik heb 2 domainen bij andere hosting bedrijven

 

Met name privatepost.be bij de hoster siteplan.be en

frvservicemka.be bij hoster combell.

 

Wanneer ik mail verstuur via de webmail van desbetreffende hosters of zelfs uit een ander mail programma naar een proximus account dus bvb naam@oroximus.be krijg ik de info dat de mail die of verstuurd is door @privatepost.be of via @frvserviceka.be niet aanhet proximus account kan worden aangeleverd.

na communicatie met de diensten van proximus en zowel met siteplan als combell krijg ik steeds de info dat het niet bij een van de partijen ligt Doch de mails kunnen niet aangemleverd worden. Versturen naar andere aabieders zoals bvb gmail outlook telenet etc geven geen problemen

Men zegt men dat proximus de 2 adressen blokkeerd omdat ze die aanzien als spam ???????? hieronder vindt u een copy van de info die steeds ontvangen wordt

Kan u mij aub helpen om dit probleem zo vlug mogelijk op te lossen

 

 

+++++ voorbeeld van ontvangen bericht ++++++

 

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

naam@proximus.be
host mx.glb.proximus.be []
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<franky.verdonck@frvservicemka.be> SIZE=4297:
554 Your access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a domain used in message transfer

Reporting-MTA: dns; com-mpt-out002.mailprotect.be

Action: failed
Final-Recipient: rfc822;verdonck.franky@proximus.be
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mx.glb.proximus.be
Diagnostic-Code: smtp; 554 Your access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a domain used in message transfer

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer