Skip to main content

op 22 oktober kwam een technieker bij ons langs. Deze bracht een modem aan en installeerde een b-box? ook een bakje voor de TV staat hier. Midden in de installatie is de technieker vertrokken en nooit meer teruggekomen. Ondertussen staan hier half geïnstalleerde zaken en hebben we NOG STEEDS geen internet! Jullie gingen ons contacteren, maar nog steeds niets gehoord….

Als we bellen naar de klantendienst om een afspraak te maken, lijkt dit onmogelijk…

 

Nu we allemaal van thuis uit werken, is onze wifi een noodzakelijk goed. AUB PROXIMUS LOS DIT OP!!!!! 
 

Wat moeten wij doen om dit eindelijk opgelost te krijgen???

Goeiemiddag

 

Kan je je gegevens even aan je profiel toevoegen? Zo kunnen wij kijken over welke lijn het precies gaat. 


@Charlotte.D , dit is normaal gebeurd nu!


@Charlotte.D , is hier al meer informatie over? kunnen wij zaken doen om het proces te versnellen? Dank u


Reageer