Vraag

Problemen installatie internet/TV

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Na het online reserveren van een installatie voor tv, internet een een mobiel abonnement werd er een installatie gepland op zaterdag 11 juni 2022 tussen 9h-13h.

Deze installatie verliep niet zoals verwacht gezien er een probleem was dat bij proximus moest opgelost worden maar onmogelijk was op zaterdag.

Een nieuwe boeking van een technicus werd online uitgevoerd waarbij de installatie zou doorgaan op dinsdag 14 juni 2022 tussen 9h-13h. Om 14h was er nog steeds niemand langs geweest waardoor de klantendienst telefonisch werd gecontacteerd. Daar werd aangeraden nog maar een half uurtje te wachten. Om 14h30 werd opnieuw contact opgenomen waaruit bleek dat er geen installatie was gepland. Dit spreekt de bevestigingsmail tegen die wel ontvangen werd op mijn email adres.

Er werd op 14 juni een 5-tal keer geprobeerd om contact op te nemen om uit te klaren waarom de installatie niet kan doorgaan. Het mobiel abonnement werd wel reeds geactiveerd maar er kon tot op heden (14/06/2022 21h15) nog steeds geen antwoord gegeven worden op wanneer de installatie van de tv en internet diensten zou doorgaan. Daarenboven werd ondertussen door de klantendienst wel bevestigd dat er een afspraak gepland stond op 14/06/2022 tussen 9 en 13h. Daarnaast werd er 2 maal gezegd dat ik zou doorverbonden worden met de technische dienst waarna telkens de lijn gewoon verbroken wordt.

Dit probleem veroorzaakt een enorme frustratie over de service die geleverd wordt door proximus al voorafgaand aan de installatie. Tot nog toe werd enkel beloofd dat er binnen de 48h contact zou worden opgenomen en is er nog steeds geen installatie gepland.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@EVC 

het spijt me dat dit zo loopt… Excuses

Ik heb je klantgegevens gevonden

(je forum profiel mag je steeds bij aanvullen:  inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

Ondertussen gaan we de betrokken diensten contacteren voor hulp en oplossing.

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@EVC Hierbij feedback van de afsprakendienst:

Ticket werd zopas afgesloten, en een interventie voor afpsraak is meteen daarna behandeld,
Klant staat nu met afspraak op 22/06.

Groetjes,
Antonella

Reageer