Skip to main content

Beste medewerkers, na infrastructuurwerken in mijn straat komt nu het verkeerde telefoonnummer bij mij binnen en zit ik zonder (bruikbare) telefoon, internet en TV. Wie kan ik best contacteren om dit recht te laten zetten ? Gisteren reeds geprobeerd via het gewone kanaal 080022800 maar de medewerkster wist er helaas geen raad mee… Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eddy

 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de Proximus forummedewerkers hier seffens direct mee aan de slag kunnen om je verder te helpen, als ze hier de draad opnemen.


@Martin : profiel gegevens zijn aangevuld. Bedankt voor Uw reaktie ! :-)

 


@praet_eddy 

ik stel voor dat we zo snel mogelijk een techn. naar je toesturen voor nazicht in de verdeelkast.

Kan er morgen iemand langskomen bij jou?

 

Geert


@GeertC : ja hoor, geen probleem ! Alvast bedankt ! :-)

 


Reageer