Skip to main content

Al meer dan een week is er geen internet in ons studentenhuis in Gent.  Daar zitten nu studenten met tweede zit die niet over internet beschikken.

We hebben een Proximus internet abonnement, nog nooit een factuur te laat betaald.

Sinds vorige maandag hebben we al minstens 8 keer getelefoneerd naar Proximus met een gemiddelde beltijd van 15 minuten. De operatoren zijn vriendelijk, maar er komt gewoon geen oplossing. Daarnet nog eens 48 minuten aan de telefoon gehangen. Resultaat = niets. Geen enkele afspraak werd vastgelegd, nog geen zicht op een oplossing. Het probleem zit in de Proximus infrastructuur en niet bij ons, maar toch wordt dit niet opgelost. 

Dit gaat over een particulier abonnement dat duidelijk veel minder goed behandeld wordt dan een business abonnement. 

@Heidi1005 Zou je in je forumprofiel je klantennummer kunnen toevoegen zodat wij uw lijn kunnen controleren.


Het klantnr is 26513*** (zie forum profiel). 

De lijn is ondertussen al verschillende keren gecontroleerd. Volgens de technieker (die vorige woensdag ter plaatse was) is er een probleem in de fiber kast. aar we krijgen maar geen oplossing aangeboden, we hebben nog steeds geen verdere afspraak. 


Reageer