Vraag

PPPoE wachtwoord veranderen

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Hey,

Ik zou graag een 2de apparaat direct verbinden met PPPoE, aangezien nergens het PPPoE wachtwoord vermeld wordt heb ik maar even geprobeerd dit wachtwoord aan te passen op het MyProximus portaal. Bij het veranderen van het wachtwoord krijg ik telkens een foutmelding.

 

 

Ik heb dan maar naar de helpdesk gebeld om hierbij geholpen te worden, spijtig genoeg blijkt het dat de eerste lijn medewerkers niet echt weten wat PPPoE is of dat er hiervoor een wachtwoord bestaat en ik heb er dan ook 30 minuten over moeten doen om duidelijk te maken dat het niet ging over het wachtwoord van MyProximus/wifi/router-gebruiker. Hierna kreeg ik te horen dat het wachtwoord van de PPPoE niet meegedeeld kan worden vanwege GDPR.

Ik heb uiteindelijk aangedrongen om met iemand anders te kunnen chatten en deze persoon wist wel waar het over ging maar kon blijkbaar enkel een tiket loggen bij de technical support die me dan zou contacteren.

Nu 24u later heb ik nog geen nieuws en begin me stillaan af te vragen of er uberhaupt wel iets is doorgegeven.

 

Kan iemand helpen in het vinden van een contact die kan assisteren bij het veranderen of meedelen van mijn PPPoE wachtwoord?


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Enkel een Proximus medewerker (moderator) kan u hierbij helpen op voorwaarde dat ze u kunnen identificeren via uw forum login profiel

In principe moet een dergelijke aanpassing via MyProximus kunnen (eventueel enige tijd later op nieuw proberen indien de achterliggende toepassing faalt)

Het betrokken paswoord werd destijds normalerwijze door Proximus ook per brief bij onderschrijving van het internetcontract meegedeeld

Enkel een Proximus medewerker (moderator) kan u hierbij helpen op voorwaarde dat ze u kunnen identificeren via uw forum login profiel

In principe moet een dergelijke aanpassing via MyProximus kunnen (eventueel enige tijd later op nieuw proberen indien de achterliggende toepassing faalt)

Het betrokken paswoord werd destijds normalerwijze door Proximus ook per brief bij onderschrijving van het internetcontract meegedeeld

Ik heb mijn login alvast aangepast.

Na een week proberen in MyProximus heb ik het opgegeven om het via die weg aangepast te krijgen.

Als een Prox forummedewerker hier de draad opneemt zullen ze u wel verder kunnen helpen.

TBI: De info hoe het normaal zou moeten werken :wink:  staat hier → Wachtwoord van je internetverbinding | Proximus

Een medewerker heeft me opgebeld en het wachtwoord veranderd dus het is in orde nu.