Beantwoord

Poortconfiguratie /poort forwarding internet box nergens zichtbaar

  • 4 February 2024
  • 9 reacties
  • 208 Bekeken

We zijn recent overgeschakeld van telenet naar proximus, waardoor ons huisalarm opnieuw ingesteld dient te worden. Hiervoor moet de installateur van ons alarm via onze modem = internet box poorten geconfigureerd moeten worden. We volgen hierbij het stappenplan zoals uitgelegd:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/poort-forwarding-op-je-b-box-of-internet-box.html

 

Helaas is er nergens ‘instellingen internet box’ zichtbaar bij ons, noch dat er een tabblad firewall te zien is. Het enige wat wij kunnen instellen is: netwerkpoort configuratie: standaard modus of geavanceerde modus. (het staat nu op geavanceerde modus). Bijkomend staat er ook PPP logen credentials (only for b-box 3) waar wij enkel een wachtwoord kunnen instellen, verder doet dit niets.

 

Kan iemand ons hiermee helpen? 

 

 

icon

Beste antwoord door Zopet 6 February 2024, 06:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Top👍

Inderdaad, ik zat op verkeerde pagina te zoeken. 
Dank jullie wel!

@Artie 

Dat ziet er inderdaad de goede pagina uit.
Nu afwachten of het voor Zopet ook zo te voorschijn komt.

@Martin 

Toch wel denk ik

Mvg 

Artie

@Artie 

En krijg je daar ook de portforwarding instellingen te zien?

@Zopet 

Instellingen internet box komen tevoorschijn wanneer je op wifi-beheren klikt bij je internet product.

In mijn geval toch..

Mvg 

Artie

 

Klantnummer is toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +5

@Zopet Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

@Zopet 

Mss toch eens proberen de Internet box te resetten of dit soelaas brengt 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

PS: PX Forummedewerkers komen pas morgen terug langs op het forum om je verder te helpen indien het na reset nog niet moest lukken.