Vraag

Overstap naar Mobile Vikings - terugsturen modem

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 805 Bekeken

Ik heb een overstap naar Mobile Vikings aangevraagd voor internet. Vandaag is de technieker langsgeweest voor de installatie, en hierbij moesten wij een sticker met QR-code over onze Proximus bbox modem plakken. De technieker nam de modem dus niet mee, onze verbinding met Mobile Vikings verloopt via onze bestaande bbox modem. Nu krijg ik een mail dat ik deze bbox modem naar Proximus moet terugsturen, anders zouden kosten worden aangerekend. Klopt dit wel? Hoe moet ik dan verbinden met internet, zonder modem?


3 reacties

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie  geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

De installateur van Proximus bleek toch de modem vervangen te hebben, en de oude in de doos van de nieuwe te hebben gestoken. Situatie opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

@Monnoh  Ja dit is in orde. Groetjes

Reageer