Skip to main content

(Zie mijn vraag “Outlook emailadres in Proximus webmail”.)

Ik heb nog een bijkomend vraagje.

Nu heb ik twee aparte mailboxen in Proximus webmail: Skynet en Outlook.

Voorheen kwamen de mails allemaal in één en dezelfde box terecht, dat was handiger.

Ik weet echter niet meer hoe ik dat toen voor mekaar gekregen heb.

(Dit komt door een nieuw aangekochte PC die ik helemaal opnieuw moet instellen.)

Kent iemand hier het antwoord op?

Bij voorbaat dank.

Ik denk dat je dit gewoon kunt oplossen door met regels te werken in http://webmail.proximus.be , maar nog nooit zelf geprobeerd 

via beheer opslag

 


Beste dank, Martin.

Het is niet wat ik voorheen had (toen kwam de outlook mail direct in mijn skynet mailbox zonder dat die in mijn outlook mailbox terecht kwam.)

Maar met jouw voorstel kan ik de email die in mijn outlook mailbox terechtkomt automatisch forwarden naar mijn skynet mailbox. Dit komt op hetzelfde neer, enkel af en toe eens mijn outlook mailbox leegmaken.

Werkwijze voor andere geïnteresseerden:

Klik in de te forwarden mailbox op Beheer opslag (bovenaan rechts).

Kies Regels / +Toevoegen

Geef een willekeurige regelnaam in

Vinkje plaatsen in Actief

If To + contains + te forwarden emailadres

Dan + ForwardToEmail + emailadres voor ontvangst

Opslaan


Reageer