opnieuw problemen met wifi connectie smart tv - dit na nog maar 2 maand een nieuwe bbox te hebben geinstlleerd oor Prox!

  • 2 October 2020
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

beste,

een 2tzal maand geleden is uw technieker van esas/prox dhr Andy Foubert, langs geweest en geconstateerd dat de bbox technisch niet in orde was en ook de blauwe kabel defect was. Ik woon in een nieuwbouw appartement sinds januari en had nog niks dan problemen met proximus tv…

Die connectie is NIET stabiel!

Gisteren opnieuw tijdens het tv kijken, plots geen wifi meer… deconder uitgevallen, en google chrome staat in oranje te pinken… en dit zo als sinds januari dat dit onstabiel is en blijft!

Gisteren werkte de zender 1 wel, alle andere zenders NIET! Hoe is dit te verklaren???

alle andere zenders gaven 3 seconden beeld en dan bevriest alles… behalve op zender één…

Ook streamen lukt opnieuw niet meer - geen connectie wordt er gemeld… terwijl wifi op smartphone en laptop wel degelijk werken…

ik ben het na 9 maanden + vervangen router en grondig nazicht door dhr Andy FOubert wel grondig beu aan het worden! EN dat voor een prijs van € 60/maand! Grof vind ik dit.. Voor zon’ prijs zou dit toch stabiel moeten zijn… tv is 2 jaar jong… alles van prox is nieuw geinstalleerd…

Ik hoor noch familie noch vrienden klagen over dergelijke instabiele wifi verbindingen…

dus heel graag asap hulp gevraagd!

dank en vg

Lambrecht

ps: uw 0800 nummer is dit enkel voor vaste nummers misschien? pay en go gebruikers tellen niet mee??????


6 reacties

Als je DSL led van de bbox op dat moment niet continu oplicht zou het wel in een poort kunnen zitten van een lijnkaart waar je modem op aangesloten is.

Maar een Proximus forum medewerker kan seffens wel beslissen wat er verder kan gebeuren om het probleem verder op te lossen.

Reputatie 7
Badge +4

beste,

een 2tzal maand geleden is uw technieker van esas/prox dhr Andy Foubert, langs geweest en geconstateerd dat de bbox technisch niet in orde was en ook de blauwe kabel defect was. Ik woon in een nieuwbouw appartement sinds januari en had nog niks dan problemen met proximus tv…

Die connectie is NIET stabiel!

Gisteren opnieuw tijdens het tv kijken, plots geen wifi meer… deconder uitgevallen, en google chrome staat in oranje te pinken… en dit zo als sinds januari dat dit onstabiel is en blijft!

Gisteren werkte de zender 1 wel, alle andere zenders NIET! Hoe is dit te verklaren???

alle andere zenders gaven 3 seconden beeld en dan bevriest alles… behalve op zender één…

Ook streamen lukt opnieuw niet meer - geen connectie wordt er gemeld… terwijl wifi op smartphone en laptop wel degelijk werken…

ik ben het na 9 maanden + vervangen router en grondig nazicht door dhr Andy FOubert wel grondig beu aan het worden! EN dat voor een prijs van € 60/maand! Grof vind ik dit.. Voor zon’ prijs zou dit toch stabiel moeten zijn… tv is 2 jaar jong… alles van prox is nieuw geinstalleerd…

Ik hoor noch familie noch vrienden klagen over dergelijke instabiele wifi verbindingen…

dus heel graag asap hulp gevraagd!

dank en vg

Lambrecht

ps: uw 0800 nummer is dit enkel voor vaste nummers misschien? pay en go gebruikers tellen niet mee??????

ik heb even j lijn gecontroleerd maar zie op je verbinding zelf geen onderbrekingen
je hebt hiervoor de modem ook al gereset ?

Ik heb nog niks gedaan. ik ben geen technieker weet u. Ik betaal maandelijks 60 euro voor een instabiele  tv-verbinding. ik denk dat een technieker dit kosteloos en eens definitief mag komen oplossen. Het is nu 9 maanden geleden dat alles is geïnstalleerd en elke X weken/maanden zijn er problemen…

ik ben niet van plan om elke X weken/maanden te komen vitten… voor zo’n bedrag voor basic internet en basic smart tv, denk ik dat proximus échte inspanningen mag leveren…

één werkt, alle andere posten niet… dit lijkt me heeeeeeel bizar.

streamen werkt ook alweer niet meer

en by the way, als je met een smartphone naar jullie 0800 nummer belt wordt je gewoon NIET geholpen!!

welke service is dit eigenlijk? Voor zo’n mastodont van een bedrijf… en dan moet de klant het nog via online hulp zélf gaan oplossen??? Nee bedankt.

Heel triestig is dit…

ik zit dus nu een heel weekend zonder tv en wil graag asap een technieker zien passeren, desnoods terug dhr andy foubert - en gratis wel te verstaan.

een smartphone pay & go bedoel ik - die tellen niet mee dan???

ik denk niet dat ik de enige pay & go-er ben die op dit probleem is op gebotst en prox dit al een tijd moet weten. WAAROM WORDT DAAR IN HEMELSNAAM NIKS AAN GEDAAN???? Dit is echt onbegrijpelijk….

 

koekoek! iemand thuis bij proximus aub?

kan iemand helpen?

ik zit al een gans weekend zonder tv...

Beste, misschien zal ik hier meer geluk mee hebben….

ik kreeg net mijn factuur toegestuurd. Wel, helaas, die wordt nu’s niét betaald vooraleer een techinieker langskomt om er definitief voor te zorgen dat ik geen wifi problemen meer krijg op mijn tv….

  • Sinds januari is alles geïnstalleerd doch  heb ik nog niks anders dan problemen gehad met wifi op mijn smartv.
  • 11 augustus is ene Andy Foubert langsgekomen en heeft de modem vervangen (waren van slechte kwaliteit) én heeft blauwe kabel vervangen.
  • we zijn intussen begin oktober en terug zijn er problemen… ik kan opnieuw niet meer streamen en alle posten freezen behalve vrt één… en dit sinds vorige week.
  • indien ik prox wil bereiken met mijn pay&go telefoon op het 0800 nummer… is proximus niét bereikbaar
  • als ik proximus wil bereiken via het nummer dat dhr Foubert me gaf (03/808.80.20) kom ik ook uit op het 0800 nummer maw: proximus blijft onbereikbaar;
  • ik ben geen technieker, ik heb ook geen zin om elke x maanden die problemen opnieuw tegen te komen en zelf op te lossen… ik heb het er zowat mee gehad eigenlijk…
  • dus graag asap gratis een technieker langs laten komen aub want voor zo’n bedrag denk ik niet dat ik het probleem zélf dien op te lossen, telkens opnieuw…nu al 9 maanden lang…
  • dus, de laatste factuur met nummer 7048850198 met vervaldag 18/10/20 wordt niet betaald vooraleer mijn probleem door een technieker is opgelost.
  • dank voor uw begrip en een snelle oplossing aub

Reageer