Beantwoord

Openen pagina Webmail

  • 25 August 2023
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wanneer ik de Webmail open,verschijnt de pagina steeds in de Franse taal.Waarom niet in het Nederlands?

WillyV

icon

Beste antwoord door Martin 25 August 2023, 17:09

Bekijk origineel

6 reacties

als via deze link er naar toe gaat → https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

voor dat je inlogt staat het dan ook in het FR anders moet rechts bovenaan op FR klikken en dan op NL

eventueel eens de cookies wissen in je browser

Cookies verwijderen in Firefox
Cookies verwijderen in Google Chrome
Cookies verwijderen in MS Edge
Cookies verwijderen in Opera
Cookies verwijderen in Internet Explorer
Cookies verwijderen in Safari

Reputatie 3
Badge

@Martin,

Dat fenomeen heb ik ook, de eerste start in het Nederlands als ik uitlog komt deze in Frans te staan

Bij mij worden de koekjes altijd verwijderd tijdens afsluiten browser.

Ach ja wat kan je daar aan doen?

 

ja ik heb dit soms voor, niet altijd, maar dan klik ik bovenaan rechts op F en dan op N .

Waarom dit bij mij maar sporadisch optreedt daar heb ik tenslotte ook nog geen uitleg voor.

Reputatie 3
Badge

ja ik heb dit soms voor, niet altijd, maar dan klik ik bovenaan rechts op F en dan op N .

Waarom dit bij mij maar sporadisch optreedt daar heb ik tenslotte ook nog geen uitleg voor.

 O.K. maar dit is toch niet de bedoeling hé

nee inderdaad, maar mss weet iemand van de PX moderatoren of dit gekend is en er een oplossing voor is?

Zou de cache van de browser leeg maken mss dit oplossen, heb ik ook nog niet geprobeerd?

Reputatie 1
Badge

Bij mij gebeurt juist hetzelfde.We zullen wel moeten wachten tot een van de PX moderatoren dit kan verhelpen.

Reageer