Skip to main content

Hallo, 

ik heb vandaag mijn bbox3 die defect was binnen gebracht in de proximus winkel te Eeklo. Bij het afgeven heb ik gevraagd voor een ontvangst bewijs te krijgen en de vriendelijke dame zegde dat die in mijn mail ging terecht komen. We zijn nu enkele uren verder maar heb nog altijd niks gekregen. Komt dit nog ?

mvg

Peter

FYI: Dat zal je in die shop moeten navragen vrees ik


Dag @pdrke in principe heb je retourlabels nodig om apparatuur via de post terug te sturen naar Proximus. Er werd in de Shop nog geen order ingegeven, daarom is er geen mail verzonden. Ik vraag bij hen even na om het nodige te doen. Groetjes, Heidi


Hallo @HeidiE , 

daar ik geen retour labels ontvangen had en ik toch in de buurt moest zijn van de proximus winkel heb ik die daar binnen gebracht. 
ik heb ondertussen het ontvangst bewijs ontvangen.

Bedankt voor de hulp !!

mvg

peter


Reageer