Skip to main content

op 9 januari 2025 is de technieker langsgekomen om fiberkabel te vernieuwen.

om 9u30 was hij bij ons aanwezig wij stellen vast dat hij juist de kabel fiber de fiches geplaats geeft

en geeft hij de kabel niet geplaatst hij heeft ook 1 nieuwe modem moeten plaatsen

daar er problemen waren met de andere 

helaas stellen wij vast dat deze technieker de modem en de afstandsbediening van proximus 

geeft meegenomen daardoor zitten wij zonder afstandsbediening voor onze televisie

wij zijn zeker dat hij hem meegeeft daarbij hands onze living afgezocht hebben naar het bakje

ik heb dit vastgesteld als meneer Michel technieker 10 min ons huis had verlaten 

wij hebben contact genomen met de klantendienst om dit door te geven 

dat de afstandsbediening verdwenen was of meegenomen werd. de vriendelijkheid van deze man was ver te zoeken want alle vragen dat ik stelde over het traag draaien van ons internet en ieder keer dat internet uit viel zegde hij ons dat hij daar niks kon aandoen.

is het een verstrooidheid van de man of wat is het  wij zitten zonder afstandsbediening en hebben gevraagd

aan de klantendienst voor een nieuwe dringend te bezorgen ik heb wel heel duidelijk gezegd

dat wij niet opdraaien om de kosten van dit bakje daar wij hem nergens meer terug vinden 

morgen word het afstandsbediening geleverd via de post ik hoop dat jullie deze technieker 

op de orde zal roepen en vragen waar het afstandsbediening is op het bakje staat de naam Karine

de naam van mijn echtgenoot ik heb dan maar zelf de kabel van fiber zelf geïnstalleerd in mijn huis 

daar deze man Michel deze niet wilde plaatsen dat is onze oordeel erover 

mogen wij vragen dat er een email gestuurd word als deze heer Michel dit bakje geeft meegenomen 

wij vinden als klanten dat dit absolute niet kan en vragen een onderzoek daarover 

Hoogachtend Meneer Vandamme en Mevrouw Casier

 

 

@mario65354121 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer