Sinds 2 maand pogen we het abbonnement van klant 61xxxxx15 over te zetten naar Prinsenbos 91, 1502 Lembeer (en niet 1500 Halle, m’n tuin ligt daar, de bouw ligt in 1502 Lembeek volgens de omgevingsvergunning)!. Keer op keer wordt de afspraak van overdracht & installatie geannuleerd al dan niet met melding. Vandaag was het wederom het geval.
Telkenmale komt men af met: “er ligt geen koper in uw straat” of “we moeten kijken of er fiber ligt!“ Onbegrijpbaar, ondertussen zijn m’n buren links en rechts aangesloten op fiber die onder stoep loopt voor onze woning welke ongeveer 3 maand geleden werd aangelegd. Telkens wordt er gesteld dat er een dossier zal opgemaakt worden om dit te onderzoeken. We zijn ruim 2 maand verder en nog altijd is m’n aan het onderzoeken of m’n mij kan aansluiten. Om moedeloos van te worden!
Wat dien ik te doen, wie dien ik te contacteren om eindelijk die fiberaansluitingen op Prinsenbos 91, 1502 Lembeek te hebben?