Beantwoord

Ondanks het invullen/registreren van email adres op het webformulier nog steeds niet in orde na 4 weken.

  • 22 February 2022
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Na meerdere malen het webformulier http://prx.ms/3r1NOCB te hebben ingevuld voor het probleem met een email adres , nog steeds niet verholpen na 4 weken.

Ik krijg via de Proximus Webmail app en website steeds deze melding “Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” 

Via Office 365 outlook  op computer krijg ik deze meldingen  “Verificatie van externe account mislukt” - Request to log in rejected by your internet provider - authentication failure. please contact your service provider ,zowel met Imap en Pop3 instellingen.

Heb via MyProximus ook al eens het wachtwoord verandert zoals gesuggereerd maar geen verandering.

Betrokken email adres staat in de rubriek Ticket in mijn profiel.

 

icon

Beste antwoord door Pat52 1 March 2022, 16:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

En het blijft zeer stil bij Proximus :thinking:. Geduld is een schone deugd:rofl::joy: . Wat een lamentabele klanten support/service voor hun zelf gecreëerd mail probleem:tired_face: .

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan u melden dat mijn mailbox terug in orde is , tijdens de migratie naar het nieuwe platform werd mijn gebruikersnaam veranderd door het systeem. Daarom dat ik foutmeldingen kreeg , ook stonden de inlog gegevens (gebruikersnaam) foutief in mij MyProximus  De medewerker van de technische dienst die ik net aan de lijn had heeft dit opgemerkt.

Deze topic mag dus gesloten worden.