Vraag

Omzetten van Minimus naar Flex

  • 27 January 2022
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb online geprobeerd om mijn abonnement om te zetten  van Minimus naar Flex S maar om één of andere reden gaat dit niet bij  Proximus, wellicht omdat ik in totaal nog maar een jaar of veertig klant ben…

Noodgedwongen dus een afspraak gemaakt om vandaag contact  met mij op te  nemen tussen negen en elf uur vanmorgen.

Om 10.39 krijg ik telefoon, die twee keer over gaat en stopt voor ik mijn gesprek kan aannemen.

Tot daar de inspanningen van Proximus om een klant te  contacteren...

Bel je terug op het nummer dat je gebeld heeft krijg je te horen dat je naar 080022800  moet bellen. Doe je dat zijn alle medewerkers in gesprek, wat ik kan begrijpen, maar druk je op 1 om  teruggebeld te worden  kom je in een loop met steeds opnieuw dezelfde boodschap...

Dan maar opgehangen en via de chat geprobeerd op Proximus.be…

Dat werkt nog slechter dan alle voorgaande mogelijkheden want wat je ook typt je mag honderd keer op enter duwen zonder dat er iets doorgestuurd wordt…

Dus probeer ik het nog even hier voor ik er definitief de brui aan geef...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @DirkVdB17 ik maak dossier 50096470 voor de achterliggende dienst, die je zal contacteren! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@DirkVdB17 Mijn excuses voor het ongemak. De aanpassing van jouw pack naar Flex S is in orde. Groetjes, Antonella

Reageer