Vraag

Nog steeds geen internet en tv sinds vrijdag

  • 2 July 2018
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Proximus helpt mij niet verder. Ik zit al van vrijdagmorgen zonder tv en internet. Ik heb op zijn minst internet nodig voor het werk. Nog steeds geen oplossing aangenofen door proximus, enkel de melding dat er problemen zijn..

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jeroen, ik heb een update gevraagd, ik hou je via deze weg op de hoogte. Groeten, Kim
Ook al sedert gisterenavond zonder internet en tv... Alles werkte goed, op mijn vorig adres, ook na de verhuis naar mijn woning, verliep alles goed. Tot plots gisterenavond niks meer... Dan maar onmiddellijk gebeld... Al enorm lang moeten wachten tot iemand effectief aan de lijn kwam... Uiteindelijk 45' getelefoneerd met als resultaat, niks geholpen... Geen voetbal van de rode duivels kunnen bekijken... Vandaag verplicht hierdoor naar Brussel gaan werken i.p.v. van thuis uit... Ja, want geen internet, dus niet mgeolijk om te werken... Dan maar chat... Maar juist hetzelfde... Dezelfde antwoorden, als er is wel degelijk signaal, terwijl het niet zo is. Kan ook niet want ze geven telkens een ander WiFi nr. door... Niet mijn nummer in elk geval... Vraag hoe dit kan dat er plots een ander WiFi nr. is, geen antwoord. Wel antwoord met we zullen een technieker sturen en als de lijn werkt, zoals wij hier kunnen waarnemen, dan zullen er extra kosten aangerekend worden... Op en top fantastische dienstverlening... Daarnaast nog eens het feit dat ik de afspraak nog niet bevestig had... maar wel aan bevestigingssms kreeg en dat ik maar moet zien dat ik verlof kan nemen of een andere oplossing moet voorzien voor het bezoek van de technieker... Gelukkig krijg je dan ook nog eens een exact bezoekuur...

Reageer