Beantwoord

Nieuwe installatie.

  • 2 October 2022
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Besten,

 

bij het invullen van m’n nieuwe adres heb ik me vergist in huisnummer, dat moet 319 zijn ipv 139 :-/

 

ook had ik aangegeven dat ik wilde dat er een technieker langskwam,
blijkbaar kan een vriend dat zelf installeren,
kan ik die afspraak nog annuleren en kiezen voor het zelf-installatie pakket?

 

Bedankt voor antwoord,

 

Melina41

icon

Beste antwoord door tina.b 10 October 2022, 16:25

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info: Iemand van Proximus zelf komt pas morgen terug langs op het forum.

Nu is het wel zo dat normaal gezien bij een nieuwe installatie er een technieker aan te pas komt omdat bij een nieuwe klant een Internet box (ook HGW4 of bbox4 genoemd) gezet wordt. Het probleem is dan dat deze nieuwe internet box nog niet voor DIY geschikt is en een Technieker een paar instelling moet uitvoeren. Het is ook zo dat je bij een nieuwe installatie ook kunt eventueel voor hebben, als je de installatie zelf doet het eventueel zou kunnen nodig zijn dat de technieker toch aan huis moet komen als er vastgesteld wordt dat er op je aansluitingslijn iets niet in orde is. 
Enfin morgen kan een Prox medewerker je ook verder meer in detail informeren wat al dan niet mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +3

@Melina41 Ik heb het doorgegeven aan onze collega’s die de orders behandelen.Zij gaan nakijken als uw aanvraag nog kan aangepast worden of als deze moet geannuleerd worden en terug ingeleid moet worden met het juiste huisnummer.Wat betreft de installatie dat gaat men ook nakijken als dit DIY kan worden of niet.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Melina41 Het order moest geannuleerd worden.Nu vraagt men welk busnr of eventueel verdiep het was.Kan u mij dit laten weten.Groetjes,Joel

*****   319 bus*** 

Gelijkvloers 

Reputatie 7
Badge +3

@Melina41 Ik geef het zo door aan de bevoegde dienst.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Melina41 

 alles is aangepast en dat de datum gaat zijn: 9-11 :-)

groetjes

Tina

Hey,

ik heb gebeld deze morgen en blijkbaar klopt de bestelling toch nog niet helemaal,

de bestelling die nu lopende is, heeft blijkbaar nog steeds een ander huisnummer (315?) m’n huisnummer is 319 (zie ook bovenaan deze thread) (bus 0002, gelijkvloers).

(Ik heb m’n klantennr ook ingevuld.)

Voor de rest:
Met “Flex S” ben ik niet zo veel (ik kijk niet zo vaak tv),
kan het abonnement veranderd worden in “Internet Essential”?
(of moet ik dan helemaal opnieuw beginnen :-/?)

Bedankt voor antwoord,

Melina41

Reputatie 7
Badge +3

@Melina41 In dit geval volledig opnieuw beginnen en contact opnemen met de klantendienst op het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen dan samen met u alles eens rustig overlopen wat betreft welke producten/diensten/pack  u het beste/voordeligste uitkomt.Groetjes,Joel

Reageer