Skip to main content

Hoi,

 

Wij zitten met exact hetzelfde probleem als hier, in dezelfde omgeving als zij gebouwd hebben:

 

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-aansluiting-54572?postid=696723#post696723

 

Wij verhuizen naar een nieuwbouwwoning in 2910 Essen Wildert, in onze straat ligt internet aansluiting van Proximus, dit is ook de enigste mogelijkheid die we hebben daar. Onze buur op nummer 68 heeft zelf ook Proximus aansluiting, maar momenteel krijgen we te horen dat dit niet mogelijk is voor ons. Wij werken vanuit thuis en voor ons is het heel belangrijk dat dit in orde komt! :(

 

Er zijn een aantal huizen bij ons in de straat die momenteel gebouwd worden dus zij zullen ook op het Proximus netwerk moeten geraken aangezien dit de enige manier is. 

 

Kan iemand dit bekijken voor ons? We zijn echt enorm hard aan het stressen dat het maanden gaat duren voor dit in orde komt, of zelfs gewoonweg nooit..

 

Alvast bedankt!!

 

Met vriendelijke groeten,

Brett & Jitske

 

Dag @BrettEssen kun je in het klantprofiel het correcte adres invullen, dan kunnen we dit verder laten nakijken. Groetjes, Heidi


Dag @BrettEssen kun je in het klantprofiel het correcte adres invullen, dan kunnen we dit verder laten nakijken. Groetjes, Heidi

Hey,

 

Dit heb ik gedaan in het “ticket” veld.

 

Groetjes,

Brett


@BrettEssen gevonden! 😉 We vragen het na bij de betrokken dienst en houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi


Dag @BrettEssen aanvraag R000000110000Q0XCD voor een vooraanleg is in behandeling. Groetjes, Heidi


Reageer